אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארוחת ערב משובחת בעשרים דקות

השגרה שוחקת, ואתה סוגי המזונות אותם אנו אוכלים מדי יום. שוב חביתה, שוב בורקס עם ביצה או נקניקיות, זה הזמן להתחיל לגוון ולהפתיע את הבעל החוזר בשעות הערב המאוחרות מהעבודה עם ארוחה קצת יותר מושקעת – ואולי אפילו קלה יותר להכנה. הכנת כריכים משובחים אינה דורשת מאמץ רב, עם זאת דורשת בחירה של המרכיבים הנכונים. במאמר שלפניכם, נעבור מרכיב אחר מרכיב, בכדי לסייע בידייך להרכיב סנדוויצ'ים איכותיים ומגוונים, וכן ניתן המלצה להגשת כריכים על גבי מגשי אירוח מסוגננים, בקיצור, ארוחה מפנקת עד דמעות, בכמה דקות...

בחירת מרכיבי סנדוויצ'ים – הלחם

ללחם יש תפקיד חשוב מאוד בדרך אל סנדוויצ'ים מושקעים ומוצלחים. למעשה, המרכיב העיקרי של כל סוגי סנדוויצ'ים הוא הלחם, על כן בחירה נכונה של הלחם המתאים להכנת כריכים היא תנאי מוקדם קריטי להצלחתם. הכלל החשוב ביותר בבחירת הלחם המתאים להכנת סנדוויצ'ים הוא שלא להסתפק בקניית לחם מרשתות הצרכנות, אלא לגשת אל מאפייה קרובה ולקנות לחם טרי אשר נאפה במקום. מוטב לבחור בלחם אשר אינו מתפורר, לחמניות, לחמים צרפתיים או איטלקיים למיניהם, ובלבד שלא ישאירו פירורים רבים על השולחן הרומנטי.

בחירת מרכיבי כריכים – המרכיב העיקרי

המרכיב העיקרי בכל כריך הוא זה אשר ישפיע באופן המורגש ביותר על הטעם של הכריך עם כל נגיסה. מרכיבים אפשריים יכללו סוגים שונים של בשר מעושן או דגים מעושנים, גבינות איכותיות כמו ברי או קממבר, וכן נקניקים מסוגים שונים אותם חשוב מאוד לרכוש במעדנייה ולעולם, עם דגש על לעולם! לא לרכוש נקניק תעשייתי ארוז ממדפי הקירור.

מטבלים ורטבים לרוב ניתן למצוא בכל רשתות השיווק להכנת סנדוויצ'ים מושקעים, יחד עם זאת כדאי גם בכדי למצוא את הרוטב המתאים לגשת אל מעדניות אשר עוסקות בכנה ביתית של מטבלים ורטבים.

הטאץ' האחרון – הגשה על גבי מגשי אירוח

כל שף מקצועי יודע את הסוד – הגשה היא הדרך אל ליבו של הסועד. על כן, השקיעו בהגשה או בעגה המקצועית, "בצילחות". הניחו את אותם סנדוויצ'ים אותם הכנתם על גבי מגשי אירוח מושקעים, פזרו סביבם עשבי טיבול שונים או ירק רענן, והנה לפניכם ארוחת גורמה משובחת ומרעננת לשבירת השגרה...

כיכרים טעימים באירועים לרוב משפרים את האוירה ותרומים להצלחת האירוע. לכן כדאי להזמין כריכים לאירוע ולא לעשות לבד כי חברה העוסקת בהכנת כריכים יודעת את השילובים הנכונים שיעשו את התוצאה המושלמת.


אודות מחבר המאמר

אנונמי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.