אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגים שונים של שירותי פוליש

 

פוליש עושים לרצפות הבית לאחר ניקיון כללי לבית. הפוליש נותן לרצפה את המראה המבריק והיפה. פוליש עושים לסוגי רצפות שונים כמו רצפות אבן ושיש. פוליש עם ווקס עושים לרצפת פי וי סי. הפוליש הנפוץ ביותר הוא הפוליש הקריסטלי. את הפוליש עושים באמצעות מכונות מיוחדות וחומרים מיוחדים, הצוות שעושה את העבודה חייב להיות מיומן אחרת התוצאה לא תהיה טובה והרצפה לא תקבל את המראה המבריק שלה כמו שצריך.

סוגי פוליש

·         פוליש לרצפת פי וי סי יעשה באמצעות מכונת פוליש מיוחדת ובעזרת ווקס מיוחד. קודם שוטפים את הרצפה, ואחר כך מורחים את הווקס. את הווקס מורחים על משטח הפי וי סי בצורה אחידה בעזרת מתקן מריחה מיוחד. לאחר שהווקס מתייבש מלטשים אותו עם מברשת מיוחדת עד לקבלת משטח אחיד ומבריק. מראה של רצפת פי וי סי לאחר פוליש הוא מראה מאוד יפה לעין.

·        פוליש קריסטל עושים על רצפת אבן או שיש. קודם כל יש לנקות את הרצפה בצורה יסודית . לאחר ניקוי הרצפה מחדירים לרצפה חומרים מיוחדים בעזרת צמר פלדה מיוחד. החומר מוחדר למרצפת בלחץ רב. חוזרים על הפעולה מספר פעמים ובכמה שכבות כאשר החומר שמורחים בשכבה העליונה נועד לתת את הברק הסופי לרצפה. בסופו של דבר מקבלים משטח מבריק ויפה לעין. לאחר שגרים בדירה צריך לשמור על איכות הפוליש לאורך זמן ולכן  את הרצפות רצוי לשטוף בעזרת חומר משמר מיוחד.

קבלני פוליש

קבלני פוליש יש בכל הארץ. בעל נכס צריך לבחור קבלן פוליש וניקיון שיעשה עבורו את העבודה. בחירת הקבלן צריכה להיעשות לאחר בדיקת כמה פרמטרים - צריך לקבל חוות דעת מחברים או מכרים, וצריך לגשת ולראות עבודות פוליש שהקבלן ביצע. רצוי מאוד לבחור אחד שיש לו ניסיון רב בתחום, אחד שעשה פוליש למאות ואלפי מטרים רבועים של רצפות. קבלן שיש לו צוות מיומן וחומרים מעולים לטובת העבודה. בסופו של דבר לעשות את השקלול של כל הדברים הנ"ל עם המחיר. בדרך זו יהיה ברור שהעבודה שהתקבלה היא הטובה ביותר. צריך לזכור גם, שבדרך כלל לוח הזמנים של העבודה צפוף , ואין הרבה זמן לביצוע תיקון לביצוע המקורי של הפוליש ולפעמים גם לא ניתן לבצע עבודות תיקון.

רוצים עוד פרטים על פוליש? לחצו כאן לאתר של אור הברק המומחים עם פוליש


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי חברת אקסטרה קידום אתרים מקצועי במנועי החיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.