אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה כדאי לדעת טרם טיסה לניו יורק, 5 עצות:

מה כדאי לדעת טרם טיסה לניו יורק 5 עצות:

2012

מה מומלץ לדעת טרם טיסה לניו יורק?

מומלץ לדעת כמה דברים כלליים על ניו יורק לפני שטסים אליה.

ניו יורק היא בעצם עיר ענקית, וניתן ללכת לאיבוד בקלות. רצוי לחשוב בביתכם עוד טרם הטיסה לניו יורק בדיוק מה רוצים להספיק לראות מקרוב ולעשות ולהקציב את הזמנים המתאימים.

העיר ניו יורק עצמה מחולקת לחמישה רובעים. טיסה לניו יורק ושהות בעיר יכולים להיות בשביל לבקר בכל אחד מהרובעים אולם יש המון מה להספיק ורוב האנשים מעדיפים להעביר את רוב הזמן שיש ברשותם לאחר הטיסה לניו יורק במנהטן.

גיאוגרפיה בסיסית של ניו יורק:

מערכת של גשרים, מעבורות ומנהרות מחברת בין 5 החלקים השונים של ניו יורק(מנהטן, קווינס, ברונקס, ברוקלין וסטטן איילנד). 

מזג אוויר: מזג האוויר משתנה בהתאם לעונה שבה מתבצעת טיסה לניו יורק. בגדול בעונת החורף יכול להיות קר מאוד ואף לרדת שלג. בקיץ ובאביב לרוב נעים למדי, אך בכל זאת מומלץ להצטייד בביגוד חם לפני טיסה לניו יורק כיוון שלעיטים מזג האוויר בניו יורק לא צפוי.

אזור זמן: כמו שהרבה פעמים קולטים אחרי טיסה לניו יורק, אזור הזמן שם שונה מאוד מישראל,  מה שמוביל הרבה פעמים לתופעת ה'ג'ט לג'. השעה בניו יורק היא GMT-4 בין מרץ לנובמבר וGMT-5  בשאר ימות השנה, מה שאומר שאחרי טיסה לניו יורק תחוו הפרש שעות של 6 או 7 שעות אחורה.

תחבורה ציבורית: ניו יורק מציעה רשת תחבורה ציבורית ברמה אחרת. התחבורה הציבורית בניו יורק, שמורכבת מרכבת תחתית מצויינת, שירות אוטובוסים, מוניות ומעבורות(למי שרוצה להתנייד בין חלקים העיר השונים) מאפשר לכם להגיע לכל מקום שתחפצו בו במהירות ובקלות.

ויזה ושאר ניירות ארצות הברית דורשת ויזה על מנת לאפשר כניסה אליה קבלת הויזה יכולה להיות בעייתית לסקטורים מסויימים באוכלוסיה בעיקר לצעירים עבור משפחות מדובר בעניין פחות בעייתי מכיוון שלרוב למשפחה יש יכולת להציג בפני הנציג מסמכים על עבודה מסודרת והתחייבות שונות בישראל מה שמאפשר להם לקבל ויזה בקלות יחסית לצעירים לפני טיסה לניו יורק יש קצת יותר בעיה ועל כן מומלץ להביא אתכם אם יש לכם אישור כלשהו על מחוייבויות שונות בישראל אישורים יכול להיות אישור לימודים אישור מהצבא אישור עבודה כל מסמך שיעיד על כך שבכוונתכם לחזור לישראל יעשה את העבודהלמען טיסה לניו יורק והשהות בעיר כדאי להצטייד במסמכים הבאים:

דרכון כמובן, אשרה, פוליסת ביטוח (במידה ויש לכם בעיות ביטוח ייחודיות עדיף להוועץ עם לפני הנסיעה ולוודא שעניין הפוליסה מוסדר לפני הטיסה לניו יורק),

העתקים של כרטיסי טיסה, דרכון, ויזה, פוליסת ביטוח וכל מסמך חשוב אחר שאתם נושאים עליכם.

במידה וברצונך להשכיר רכב במסגרת זמן השהות בעיר יש לוודא כי בידיך רישיון נהיגה בין לאומי (נושא שיש להסדיר בטרם הטיסה). מדובר כאן בפרוצדורה מאוד פשוטה ובסיסית – עליך להגיע לאחד מהתחנות להנפקת רישיון נהיגה בינלאומי ולהביא עמך את רישיון הנהיגה שלך.

לחץ כאן לקבלת מידע נוסף אודות הנפקת רישיון נהיגה בינלאומי.

השירות כרוך בתשלום, והתעריף שונה מגוף לגוף. הגופים המורשים להנפיק רישיון נהיגה בינלאומי הםטלדור, ומ.מ.ס.י. במידה וברצונך לשכור רכב כשאתה טס לחו"ל (במקרה הזה – טיסה לניו יורק).

אחרי הטיסה לניו יורק אתם תמצאו את עצמכם עם הרבה מסמכים ויזה דרכון פוליסת ביטוח וכו כסף מזומן ועוד דברים שיהיה ממש חבל לאבד מומלץ בחום או להפקיד את המסמכים החשובים בכספת המלון ולהסתובב בעיר עצמה רק עם המינימום ההכרחי כדאי גם להסתובב עם פאוץ מוסתר ולשים בו מזומנים וחפצים יקרי ערך מכיוון שפאוצ ים אלו מקשים מאוד על עבודתם של כייסים וגנבים

במידה ותעקבו אחרי העצות הבסיסיות האלה טרם ובמהלך טיסה לניו יורק, יכולה להיחסך ממכם הרבה עוגמת נפש כתוצאה משיבושים שקיימת להם נטייה להתרחש בכל מיני מקרים שונים (גניבות, אובדן וכו').


אודות מחבר המאמר

מקווה שנהנתם 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.