אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה באירופה- ברוכה הבאה לבודפשט

לפני שאתם מתחילים לקרוא את הטקסט הבא על העבודה בודפשט, תיכנסו לכמה אתרים של סוכניות נסיעות בארץ ורק תביטו בכמות הדילים שמוצעים שם לבודפשט.

היסטרי נכון?!?!

אז תחשבו שבדיוק כמו הסכוניות נסיעות בארץ, ככה בכל העולם!!!

בודפשט הפכה בשנים האחרונות לאחד מהיעדי נופש הכי אטרקטיבים באירופה,

ובהתאמה לכך העבודה בבודפשט היא אחת הצעות הפופולאריות ביותר שתוכלו לקבל בכל הקשור לעבודה בחו"ל ובפרט באירופה.

אחרי שהתחבאה בביישנות מאחורי בירות אחרות כמו לונדון, מדריד, פריז או רומא פורשת בודפשט את שלל נוצותיה היפייפיות ומציגה בגאווה מגוון מוקדי עניין כמו שיט על הדנובה, טיול רומנטי לאורך גדות הנהר, חציית גשרים, סיורים בעיר ציורית, מועדונים ומרכזי קניות ענקיים וקסם מיוחד שיוצר אשליה של חלום. מתוך מליוני המבקרים שמגיעים לעיר מידיי שנה אין תייר אחד שלא יכול שלא להתפעם מיופייה של בירת הונגירה.

 

עבודה בבודפשט- קצת מידע על ממלכת הגולאש:

בודפשט היא עיר הבירה של הונגירה וחיים בה למעלה מ-2 מיליון תושבים. העיר נוצרה מאיחוד של של שתי ערים- בודה, פשט בשנת 1873 והיא כיום העיר השישית בגודלה באיחוד האירופאי. אין פלא שהעבודה בבודפשט בקרב ישראלים החלה לתפוס תאוצה באופן מטאוי בשנים האחרונות וזאת בעיקר בגלל היותה כל כך יפה וסוחפת תיירים. נהר הדנובה זורם בלב ליבה של העיר ומחלק את מרכז העיר לשני חלקים- פשט ובודה. עיר העבודה בבודפשט בתחום המכירות מתרכז בחלקו המזרחי של הנהר ב"פשט" שכלל הפעילות המסחרית, הכלכלית והפינסית של העיר מתנהלים בה לעומת החלק המערבי של הנהר הלוא הוא "בודה" שהוא זור ההרי יותר ופחות ריווחי מבחינת עבודה בבודפשט, אבל בהחלט שווה טיול בימי חופש.

 

עבודה בבודפשט- מכירות:

ובכן כמו בכל עבודה באירופה גם העבודה בבודפשט הפופולארית ביותר היא בתחום המכירות בקניונים. תופעת העגלות החלה להתפתח בשנתיים האחרונות ברחבי הונגריה כשהמוקד העיקרי היה הבירה שהיא כמובן בודפשט. אחת הסיבות שהופכות את בודפשט לכה מתויירת היא העובדה שהמחייה ברחבי העיר יחסית זולה לעומת בירות אחרות ברחבי היבשת, ומעצם היותה כזו מרכזי הקניות שבה הפכו להיות ריווחים כפליים. עבודה בבודפשט בשוק העגלות מספקת אפשריות של מגוון מאד רחוב של מוצרים, כגון: מיישרי שיער, מוצרי קוסמטיקה של ים המלח, מוצרי איפור מינרלי, צעצועים ומגוון מוצרים ריווחים שונים ומגוונים.

 

עבודה בבודפשט- האטרקציות שהופכות אותה ליעד התיירותי ביותר באירופה:

בודפשט מלאה במגון מאד רחב של פעילויות ואטרקציות שונת ומגונות שסוחפות לגבולותיה אינספור מבקרים שבסופו של דבר עוברים דרך העגלות שלכם בקניונים בעבודה בבודפשט. הגשרים, הרובעים, המצודות, האומנות והשווקים המשגעים הם חלק מהמכלול אבל תאכלס מה שאתכם באמת מעניין זה הפסטיבלים המטורפים שהעיר מציעה. העבודה בבודפשט בעיקר בחודשי הקיץ מוצפת בכמות היסטרית של פסטיבלים הכי ידועים בעולם, פסטיבלי טראנס, רוק, וכל מיני ז'אנרים של מוזיקה כאלה ואחרים שנמשכים למעלה מ-10 ימים ומציפים את בודפשט בהמונים מכל העולם.

עבודות באירופה בתחום המכירות הינן קשות ומאתגרות וכך גם העבודה בבודפשט, שעות העבודה, הקושי המנטלי, המרחק מהבית, התחרותיות והציפיות מחייבות התמודדות מסוימת שהיא לא תמיד קלה ולכן יש לנו את ההצעה המושלמת בשבילכם להירגע קצת בימי חופש מההעבודה בודפשט ולרחוץ באחד מ-120 המרחצאות החמים והמשגעים בעיר...שווה לא??

 


אודות מחבר המאמר

יעל ט, בעבר רכזת גיוס והשמה בחברת פנאן ג'וב- עבודות בחול כיום כותבת מאמרים מקצועיים בנושא.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.