אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אופנה בסגנון אישי

 

להראות מי שאת זה מוטו אופנתי חשוב, כדאי תמיד להיצמד לסגנון האישי שלך ורובינו באמת מחפשות איך לבטא את הטעם האופנתי ולהקרין אותו כלפי חוץ באמצעות בחירה נכונה בפריטי לבוש. אבל תודי שלפעמים מתחשק לך ללכת למחוזות אחרים ולהתלבש קצת אחרת ממה שאת או ממה שההעזת עד כה ללבוש. אז מה דעתך לעונה החדשה לאמץ גרסא חדשה ומפתיעה יותר שלך? כאן בדיוק נכנסים לתמונה שילובי אופנה. בחורף, יותר מהקיץ, ניתן למזג הין פריטי אופנה וליצור הופעה משתנה. יש יותר שכבות, אפשר לתרום גם את האביזרים, להחליט על עליוניות ולהוסיף גם תכשיטים. אז לפניך כמה הצעות מרגשות לשילובי אופנה שילוו אותך כל הדרך בעונה הקרה וטיפים שיעזרו לך לפרוץ מתוך ההופעה הקבועה:

 

בבחירת פריטי אופנה אל תחששי מצבע 

איך היה נראה העולם שלנו בלי צבעים? היה משעמם נכון? כאן את יכולה רק להתענג על סקאלת הצבעים המשובחת ולבחור גם בסריגים מפוספסים בשלל גוונים או לשלב בין צבעים שונים לאו דווקא כאלה ששייכים לאותה משפחה. נכון שהרמוניה זו שאיפה חשובה, אבל אל תחששי להוסיף טאץ' עליז של ירוק, אדום, כתום וצהוב, כן, כן, גם עם סריג סגול או מכנסיים כחולים. 

 

הוסיפי פריט אופנה על גבי פריט אופנה

להתעטף זה סוד הקסם להופעה מעניינת. העונה תמצאי גם סריגים המגיעים עם חצי שרוול שתוכלי ללבוש על גבי חולצות או להתהדר בשכמיות מפנקות, לבחור בין ז'קטים ומעילים מסוגננים ושפע של עליוניות נוחות וליצור בין השכבות האלה כל מני כיוונים אופנתיים, קלאסי, אלגנטי, אצילי, פראי ועוד.

 

פריט אופנה אחד בולט

את לא חייבת שכל הפריטים לא ידברו בשפה האופנתית האהובה עליך, מספיק פריט אחד שיעניק להופעה כולה את הטוויסט המבוקשת. חצאית מתנופפת עם כיסים בולטים או עליונית עם שולי פרווה מלאכותית. כמובן שכאן כדאי לאמץ את האביזרים, צעיפים, תיקים ועוד שמוסיפים לכל הופעה נגיעות של קסם ייחודי, צבעוניות עליזה ועושר ויזואלי מרהיב. 


אודות מחבר המאמר

שירה דרורי לסטודיו קורן דור כתיבת מאמרים, שיווק בפייסבוק, בלוגים, ניוזלטרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.