אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

BEAUTIC - כל מה שרציתם לדעת על ההכנות להסרת שיער

 

BEAUTIC - כל מה שרציתם לדעת על ההכנות להסרת שיער

ההכנות הדרושות להסרת שיער משתנות בהתאם למקום שבו מבוצעת הסרת השיער. בצורה כללית ניתן לציין שיש צורך בגילוח המקום עד כשלושה ימים לפני הטיפול עצמו, למרות שיש מכונים שעושים זאת שבאותו היום. ישנם אזורים אשר אינם דורשים גילוח מקדים, ישנם אזורים אשר דורשים או לא דורשים גילוח בהתאם למין המטופל, ישנם אזורים אשר דורשים גילוח חד פעמי ויש כאלו אשר דורשים גילוח לאורך כל הטיפול.

מה מגלחים רק לפני הטיפול הראשון?

אצל נשים יש לגלח את אזור הלחיים, סנטר, שפם, פאות, חזה, בטן, פטמות, גב, עורף, צוואר, ישבן ופי הטבעת.כל האזורים הללו כאמור יש לגלח רק כפעם אחת, לפני הטיפול הראשוני, ולאחרת אין צורך עקב חוסר מספק של שיער.ישנם מקרים קיצוניים אשר ידרשו ממך לגלח בשנית ואת תיודעי על-כך.

אז מה מגלחים באופן קבוע?

מפשעה, רגליים ובית שחי. לאחר הטיפול הראשוני, יינתנו לך הוראות מפורשות על איך להמשיך את הגילוח, שכן פעולה זו משתנה מאישה לאישה בהתאם לצבע שערה, צבע עורה וכו'. ככל שמתקדמים עם הטיפולים, ההפרש בין בגילוחים הולך וגדל עד שאין צורך להתגלח כלל.

אז מה הסיפור של שיער בהיר?

כאמור משתמשים בלייזר על מנת להסיר שיער לצמיתות, מכשיר הלייזר, לשימוש אופטימאלי, זקוק לעור בהיר ושיער כהה. עור כהה ושיער כהה גם אפשרי אולם זה קשה יותר. שיער בהיר לעומת זאת הוא בעייתי מכיוון שהאנרגיה שקרן הלייזר מכילה אינה נקלטת בצורה טובה ע"י שיער בהיר מה שמבטל את אפקט הלייזר (במקרה של הסרת שיער בלייזר, אותו הדבר תקף גם להסרת שיער באינפרא) .ניתן להתקשר לקליניקה לאסתטיקה רפואית על-מנת לברר האם הם מטפלים בשיער בהיר (שכן לא כל מכון עושה זאת).   ניתוח אף, הגדלת חזה.


אודות מחבר המאמר

BEAUTIC - כל מה שרציתם לדעת על ההכנות להסרת שיער

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.