אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת רכב לטווח ארוך

אנשים רבים מאמינים, כי השכרת רכב בישראל מיועדת לתקופות קצרצרות. למשל, לנסיעות קצרות לחופשות, או לתקופות ביניים קצרות בהן הרכב הצמוד מתקלקל ומצריך כמה ימים של תיקון. אחרי הכל, הבוס שלכם לא יחכה עד שתסיימו לתקן את הרכב. את הילדים אתם צריכים "לזרוק" מידי יום בבית הספר. יש לכם משימות, מטלות, קניות וסידורים ולא יעלה על הדעת שתבצעו את כל הדברים האלה באמצעות האוטובוסים.. גם לאתרי נופש קשה להגיע, מבחינה לוגיסטית, באוטובוסים. היום רוב האנשים לוקחים חופשות בסופי השבוע כדי לא להפסיד ימי עבודה. בשל ההתנגדות העזה והנחרצת של אוכלוסיות שונות, תחבורה ציבורית בשבת הינה טאבו. בחו"ל תחבורה ציבורית מקובלת גם בסוף השבוע, אך אצלנו יש שיתוק וקיפאון בכל הנוגע לתחבורה בשבת. כל פעם שעולה הצעה של תחבורה בשבת היא נתקלת בגלים עמוקים של זעזוע והלם ומשותקת מיידית. אפילו ב"מדינת תל אביב" המתקדמת והמפותחת התחבורה בשבת היא חלקית בלבד. כך, לאנשים רבים פשוט אין ברירה - הם תלויים לחלוטין ברכב שייקח אותם למחוז חפצם.

היום השכרת רכב בארץ מיועדת גם לתקופות ארוכות, לא רק לקצרות. מי הם הלקוחות הפוטנציאליים של השכרת לטווח ארוך? מדובר באנשים שצריכים, באופן זמני, להיות ניידים לתקופה ארוכה, אך לא מעוניינים לרכוש אוטו. לדוגמה - אנשים שעומדים לעשות רילוקיישן ואין להם כוח להתעסק עם מכירת הרכב שלהם, משפחה שבאה להתארח מחו"ל בארץ ורוצה להיות ניידת ולא להיות תלויה באנשים אחרים. אנשים שנוסעים תכופות במסגרת העבודה ועוד... לסוכנויות המציעות השכרת רכב בארץ יש אינטרס להציע עסקת השכרה ארוכת טווח ללקוחותיהם. מסיבה זו הם מציעים עסקה משתלמת: ככל שתקופת השכירות יותר ארוכה, מחיר השכירות ליום יותר נמוך. זו עסקה יותר טובה עבור חברת השכרת רכב בישראל, שיש לה יותר לקוחות ששוכרים ליותר זמן. חשבו על כך שכדי למשוך לקוחות חדשים, עסק צריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק, לפרסם מבצעים אטרקטיביים באינטרנט, בטלפון, בעיתון. חשיפה ופרסום תמידי הם הכרחיים עבור כל עסק שרוצה להגדיל את נפח המכירות. לסיכום - כאשר אתם שוקלים לבצע השכרת רכב בישראל, חשבו לאורך כמה זמן תצטרכו את הרכב. יתכן שעסקה ארוכת טווח משתלמת יותר וכדאי לבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם בצורה מושכלת. חשוב לדעת, שאם תבחרו ברכב גדול ויקר בחברת השכרת רכב בישראל, מחיר השכירות יהיה יותר גבוה ולכן יש לבדוק את העסקה מכל הכיוונים על מכלול הפרטים שבה. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.