אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד מוצאים משחקים לשחק ברשת האינטרנט?

מבחינה סטטיסטית, הסיכוי הוא שאתם שקוראים ברגע זה שורות אלה נהנים ממשחקי מחשב. קיים סיכוי כלשהו שאתם עצמכם שחקנים מסורים שרוכשים פריטי חומרה ומקפידים לשפר את המחשב הביתי על מנת שיוכל לסחוב את משחק המחשב העדכני ביותר ששוחרר, ומאידך יכול להיות שאתם מפעילים משחק לדקה או שתיים בין לבין ומשלימים משחק של סוליטר או שעושים פסק זמן לדקות ספורות מפעם לפעם על מנת להפיק הנאה ממשחק מחשב מהיר. הקושיה המשמעותית הינה – היכן אפשר למצוא את משחקי הדפדפן האלה? ישנו עושר עצום ותעשייה משגשגת של משחקי מחשב – כיצד מוצאים אותם? בטקסט זה נשאף להדגים מה הם המקומות המפורסמים שבהם אפשר לפגוש משחקי דפדפן תוך כדי גלישה באתרי אינטרנט, ונציג דוגמאות פרקטיות שיתנו לכם אופציה לפצוח במשחק!

למצוא משחקים לשחק באתרים

המקום הראשי שאותו נבדוק למען לנסות למצוא משחקים לשחק, באופן לא מפתיע, יהיה אתרים המוקדשים למשחקים. מצויים מספר בלתי נדלה של אתרי אינטרנט שהוקדשו למשחקי מחשב ברשת, והם שמים דגש על גורמים רבים ושונים. לצורך הדוגמא, ישנם אתרי אינטרנט שמתעסקים בפרסום ביקורות בשביל משחקים ידועים, ישנם כאלו העוסקים בתתי ז'אנרים, ישנם כאלו המתמקדים במשחקי מחשב המהווים פרי עמלו של אדם אחד (בניגוד לחברת משחקי מחשב שיש לה סניפי פיתוח מרובים) ועוד ועוד. קודם כל יש צורך לדעת מה בדיוק אנו תרים אחר ומה בדיוק מבדר אותנו, ומיד אחרי שהחלטנו – ניתן לגשת לאתר המשחקים המתאים.

יכולת למצוא משחקי דפדפן במנועי החיפוש

משחקי דפדפן פופולריים זכו להיחשב למותגים לכל דבר ועניין, וככאלה, אתרי החיפוש השונים מצליחים להציג משחקים רלוונטיים עבור מי שמנסה למצוא אותם. לצורך הדוגמא, במידה ותחפשו את שמו הנקודתי של משחק מחשב, רק הוא יופיע. קיימים משחקי מחשב שמהווים חלק מסדרה, וכשיש מצב כזה קיימת אפשרות לרשום את שמו של משחק המחשב ואחריו את מספרו בסדרה. לחילופין, ניתן להריץ חיפוש אחר מונחים נקודתיים כמו משחקים להורדה על מנת לגרום לכך שתוצאות החיפוש שתראו יהיו אך ורק של המשחקים אותם ניתן להוריד, על פי הדוגמא שהצגנו. אתרים נישתיים

בשביל משחקי מחשב מסגנון ספציפי

מדובר בעובדה שלא כולם יבחרו את אותם הדברים, במיוחד כשעוסקים במשחקים. המשחקים בימים אלו מחולקים לסגנונות כאלה ואחרים כשבמסגרתם אפשר לראות ז'אנרים כלליים כמו משחקי טיסה ועד לתחומים ספציפיים ביותר כגון משחקים של הנהלת מסעדה (דהיינו, כל מי שרוצה לשחק במשחק מעין זה, יודע בדיוק מה הדבר שהוא רוצה לראות).

ישנם אתרי אינטרנט שלמים המוקדשים להעדפה מסוג כזה או אחר, דוגמת אתרי אינטרנט הכוללים בבלעדיות משחקי בנות ולא משחקים מסוגים אחרים, ואתרי אינטרנט מלאים שניתן למצוא בהם רק משחקים של יריות ומכות...

 

לסיכום – אין מחסור. כל מי שמעוניין להנות ממשחק, הרשת בשלומתה זמינה לו וכוללת כל אופציה שאפשר לחשוב עליה. במידה והזדמן לכם להנות במשחק מחשב שנוכל לגלות בו עניין, שתפו אותנו בשמו, נשמח לנסות גם!


אודות מחבר המאמר

לכותב זמן משחק רב במשחקי רשת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.