אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ההבדל בין המצליחים לבוכים בקידום בגוגל

בניית אסטרטגיית קידום בגוגל הפכה בשנים האחרונות ברורה כשמש לאנשים מסוימים וקשה בטירוף לאחרים. אין שום ויכוח שתחום הקידום בגוגל צמח מאוד בשנים האחרונות וניתן להגדיר אותו חיוני לצמיחת עסקים קטנים ובינוניים. קיימות אינספור חברות ואנשים המציעים את שירותם בקידום בגוגל וכוללים בו שיטות כאלה או אחרות, על מנת להעלות את אתרכם בתוצאות החיפוש האורגניות. אז למה יש אנשים להם זה פשוט מאוד לעשות זאת ואחרים שלהם זה חיפוש אינסופי ומייאש אחרי תרופת קסם למיפוי אתרם? בואו נבחן את שתי הקבוצות הללו:

אחוז גדול של מקדמי אתרים מחפש ותר ללא הפסקה אחרי שיטה מיידית ואולטימטיבית לקידום האתרים שלהם בגוגל, על מנת להעלות אותם במהירות האפשרית בתוצאות החיפוש האורגניות. אין שום ספק שמטרה זו היא אחת המשותפת לכל מקדמי האתרים באשר הם. הבעיה היא שמקדמי אתרים אלה יכנסו לפורומים, ישלמו על כלים באינטרנט, יקנו לינקים וינסו עוד כל מיני דרכים ושיטות על מנת לזרז את התהליך הארוך מאוד שנקרא קידום בגוגל. בגלל חיפושם אחר הדרך האולטימטיבית לזירוז הקידום, הקידום שלהם לא מניב תוצאות בכלל או מעט מאוד, והם זורקים את מאמצם לפח.

הקבוצה השנייה היא אחוז קטן מהמקדמים אשר מתרכזים ודבקים לקוד אתי אחד, בו הם משקיעים את כל מאמציהם. מקדמי אתרים אלה יודעים היטב שאין שום שיטות קסם או חידושים בתחום זה, שכן גוגל מקדם אתרים על ביסוס חווית המשתמש וכל שיטה אחרת שלא מבוססת על כך פשוט לא עובדת. כתוצאה מכך, מקדמי האתרים המוצלחים פשוט משקיעים את מאמצם בהעשרת האסטרטגייה הקיימת כבר שנים, ופשוט לוקחים עוד כוח אדם על מנת להגדיל את היקף העבודה שלהם ובכך מזרזרים את תהליך הקידום. מקדמי אתרים אלה תמיד יוכלו להשיג תוצאות טובות כי הם פשוט וקל- יודעים את העבודה, ולא צריכים שיטות קסם למינהן. 

לסיכום, כפי שניתן לראות, שתי הקבוצות הנ"ל חותרות לאותה מטרה, רק לא באותם אמצעים. אלה המחפשים אחר השיטה האולטימטיבית מבזבזים את זמנם מכיוון שפשוט אין כזו שיטה, שכן קידום בגוגל הוא תהליך ארוך טווח הדורש מאמץ מתמשך והתמדה. המיעוט המוצלח יודע היטב שאם יכתוב מאמרים, יכניס תוכן איכותי לאתר, ישיג לינקים איכותיים על ידי כתיבת תוכן או אתרי אינדקסים ופשוט יעקוב אחר החוקים המאוד ברורים לקידום- הוא יצליח. 


אודות מחבר המאמר

דניאל וובי

מומחית קידום בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.