אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיאטות hcg - מה גילה דר סימונס שדיאטנים ומאמני כושר לא רוצים שתדעו

פסח בא ואיתו הרבה אוכל. אחרי כל ארוחה את בטח מרגישה נקישות מצפון - או-או, עליתי במשקל. צריך לעשות דיאטה, אבל זה קשה ואין לי כוח לספור קלוריות! אולי אלך לחדר כושר, אבל למי יש זמן או כוח? סיפור שלא נגמר, נכון?

ומה הדבר הכי נורא? אותו סוד אפל שדיאטנים, מאמני כושר ורופאים במרפאות לא רוצים שתדעי?

הכל התחיל מתגלית מרעישה שאותה עשה דר סימונס, רופא בריטי עוד במאד הקודמת. הוא גילה שישנם אצל כל האנשים, וכן, גם אצלך, 3 סוגים של שומנים. מה הם?

3 סוגים של שומן

1. שומן מבני - אותו את מרגישה, למשל, כאשר דורכת עם הרגל. הוא מגן על איברים שונים, מרפד אותם. 2. שומן זמין, אותו גוף שורף בכל רגע נתון. מקור השומן הזה - כל המזון שהגוף עיכל בהצלחה ובמהירות. 3. שומן שגוף לא הצליח לעכל. השומן הזה, נקרא לו "השומן הרע", נאגר במאגרים בצד, באותם מקומות שאת לא רוצה להסתכל עליהם במראה - בטן, ידיים עליונות, ירכיים, צוואר וכו'.

העובדה שלא ידעת אותה עד כה היא: הגוף יעשה הכל כדי לא לשחרר את השומן הרע!

וזאת מכמה סיבות:

א. הוא לא מסוגל לעכל ולשרוף אותו. מצחיק, אבל זאת הסיבה שהוא נוצר מלכתחילה. ב. הוא שומר אותו למקרה של רעב קיצוני או תקופה חריגה מאוד. דוגמא - הריון אצל אישה. ג. הרי ישנו שומן זמין ושומן מבני לשרוף, אפילו שרירים יימסו לפני שהגוף ייגע בשומן הרע.

למה דיאטות רגילות לא עובדות באמת?

זאת הסיבה למה כל כך קשה לעשות דיאטה רגילה ולמה המשקל עולה בחזרה במהירות מסחררת. הגוף שורף בעיקר את השומן שהוא צריך לתפקוד יום-יום, ולכן אוגר אותו בחזרה כמה שיותר מהר אחרי שתסיימי את הדיאטה הרגילה.

דיאטות רגילות לא פותרות, לא את בעיית חילוף החומרים, שבגללה הגוף לא הצליח לעכל את האוכל. ולא את החולשה בזמן הדיאטה, כי הרי צמצום מזון לא מאפשר לגוף לקבל כמות מספקת של אנרגיה. וגם בדרך כלל חייבים לשלב דיאטה רגילה עם ספורט, כדי לנסות לפחות קצת לזרז חילוף חומרים שהוא איטי מדי.

דר סימונס פיתח שיטה מהפכנית, שמתבססת על התגלית הזאת ועל תגלית נוספת שהיא - פעולה חכמה של תוסף תזונה בשם hCG שנותן לגוף הוראה חד משמעית לשחרר שומן רע ולשרוף אותו!


אודות מחבר המאמר

אבל איך עושים את זה ואיך משיגים את הפתרון לבעיית עודף המשקל?

גלי את כל הסודות התהליך המרתק הזה כאן: דיאטת ספריי או דיאטה hcg - דיאטת בזק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.