אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיפוש עבודה באילת

 

חיפוש עבודה באילת יכול להפוך לחוויה לא נעימה. חישבו לעצמכם, לקחת את אוטובוס הלילה ממרכז הארץ, להגיע לפנות בוקר לאילת אחרי שלא ישנתם לילה שלם, שכל מטרתכם היא למצוא עבודה באילת. האם הסתיימה משימתכם? לא  ולא, היא רק התחילה. לאחר שנזרקתם לכמה שעות באחד מהמוטלים הזולים שהעיר יודעת להציע, חיפוש עבודה באילת יתחיל רק עכשיו.

תתחילו לכתת רגליכם בין בתי המלון. בהתחלה, תתחילו ללכת לאורכה של הטיילת. לא משנה אם אתם חיים משוחררים או לא ואתם בכושר טוב, לאחר 4 שעות של שוטטות, אתה מתחילים להבין שחיפוש עבודה באילת הוא לא עסק פשוט.

תם היום הראשון, והספקתם להיות בשני בתי מלון בלבד, הראשון מאוד רציתם אך הם לא חזרו אליכם, ואילו בשני לא אהבתם את המראיינת.                                                                                           

ביום השני השכמתם קום כבר ב – 8:30 בבוקר במטרה להספיק כמה שיותר בתי מלון, כך שחיפוש עבודה באילת יסתיים כבר. הפעם החלטתם להתחיל מהצד השני של הטיילת. אך גם היום השני הסתיים ללא עבודה, למרות שהספקתם לעבור ב – 4 בתי מלון. אם הייתם כמה קשה למצוא עבודה באילת, אולי לא הייתם יורדים?

נחושים מתמיד, ביום השלישי החלטתם בנכם לבין עצמכם, שבסוף היום, חיפוש עבודה באילת יגיע לקיצו וסופסוף תמצאו עבודה. אז חשבתם... למרות הכל, זה כבר לילה שלישי שאתם ישנים במוטל וכבר הרבה כסף בזבזתם.

אז מה, כך נראה באמת חיפוש עבודה באילת? לא ולא!

הסיפור המסופר למעלה, מתאר באופן מדויק מה עבר על חבר'ה צעירים עד לפני כמה שנים, שעברו את התהליך של חיפוש עבודה באילת.  

כיום, כבר אין צורך לעשות זאת.

אז מה כן צריך לעשות?

כבר מהבית אתם מקישים בגוגל "עבודה באילת" ונכנסים לאתר של עובדים באילת. באתר אתם ממלאים את טופס ההרשמה ומיד יחזרו אליכם.

לאחר ראיון טלפוני קצר שבו רכזי הגיוס יספרו לכם על בתי המלון, סוגי התפקידים, התנאים ועוד, יתואם לכם ראיון עבודה באחד מבתי המלון באילת.

ביום שתצטרכו להגיע לאילת, קחו את האוטובוס של הלילה ממרכז הארץ, תגיעו לתחנה המרכזית בבוקר, רכזי הגיוס כבר יסבירו לכם בדיוק לאן להגיע. בבית המלון שתישלחו אליו, ימתינו לכם לראיון עבודה.

בתום ראיון העבודה יאמרו לכם אם התקבלתם, היה והתשובה חיובית, כבר בצהריים תקבלו מגורים, חיפוש עבודה באילת הסתיים מבחינתכם.

היה ולא התקבלתם, רכזי הגיוס מיד יישלחו אתכם לראיון נוסף, עד אשר תתקבלו.

גם כל וגם כך, חיפוש עבודה באילת כיום מאוד פשוט ולרוב מסתיים כבר לאחר כמה שעות.

אז בואו לעבוד וליהנות באילת. 


אודות מחבר המאמר

עובדים באילת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.