אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס קידום אתרים - SEO

 

קורס קידום אתרים

סקירה כללית על קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים מוגדר כקורס SEO – search engine optimization

קורס קידום אתרים הוא קורס שמתאים לאנשים בעלי עניין ורוצים להיכנס לעולם הווב הדינאמי והמרתק. קורס קידום אתרים כמו המקצוע עצמו מתחלק לשניים קידום אורגני במנועי החיפוש כגוגל יאהו ובינג .ישנו גם קורס קידום אתרים המוגדר כ PPC (PAY PET CLICK) זהו קורס המתמקד בקידום ממומן במנועי החיפוש כשהעיקר זה קידום בגוגל על ידי העלאת קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורד. יאהו ואף בפייסבוק ניתן לנהל קמפיינים לפי מודל PPC .

קורס קידום אתרים ניתן ללמוד באינטרנט און ליין- שיטה זו פופולארית פחות וניתן אף ללמוד קורס שלם בקידום אתרים באינטרנט. רוב הקורסים של קידום אתרים הם בשפה האנגלית.

ניתן ללמוד קורס קידום אתרים במכללות ומוסדי לימוד, קורס קידום אתרים ממוצע אורך מספר חודשים כאשר בסופו מקבלים התלמידים תעודה.

קורס קידום אתרים- מה לומדים?

בקורס קידום אתרים לומדים התלמידים את התכנים הבאים:

כיצד לבצע אופטימיזציה פנימית לאתר, כיצד לבדוק את תקינות האתר והתאמתו למנועי החיפוש על ידי שימוש בכלים מיוחדים. 

כיצד להשוות אתר למתחרים , כיצד לבחור מילות מפתח, אופן העבודה עם כלי עבודה של גוגל כמו כלי מילות המפתח. כיצד לתמחר עבודה של קידום.

בקורס קידום אתרים לומדים התלמידים כיצד לייצר לינקים נכנסים על ידי פעילות במספר מישורים כפעילות בפורומים נשתים, אינדוקס האתר באתרי אינדקסים, העלאת כתבות תוכן לאתרי מאמרים, העלאת בלוגים לרשת.

קורס קידום אתרים טוב לא רק מלמד מה צריך לעשות אלה איך לעשות את זה. כל לדוגמא בקורס קידום אתרים לומדים התלמידים כיצד לחבר את מילת המפתח במאמר לביטוי מסוים, היכן כדאי למקם את הביטוי ובאיזה אופן כדאי להעלות את המאמרים.

קורס קידום אתרים והעבודה תכלס

קורס קידום אתרים יגידו רבים שזהו קורס מעניין יחסית בו לומדים את הדינאמיקה המסתורית בן פעילותנו מקדמי האתרים לתוצאות מדרג של מנועי חיפוש. העבודה של מקדם אתרים מתחיל עם זאת, בהרבה מהמקרים קצת פחות מעניינית. עבודתו העיקרית של מקדם האתרים מולקת ל2 – ווידוא תקינות האתר והתאמתו למנועי החיפוש. והעבודה העיקרית- יצירת קישורים

יצירת הקישורים כוללת  שעות של עבודה בפורומים ואינדוקס האתר על עמודיו השונים באינדקסים וכתיבת מאמרים. עבודה זו היא מונטומית אוד במקרים רבים כך מקדם אתרים מתחל אשר סיים קורס קידום אתרים יכול למצוא את עצמו שעות רק שולח את שם האתר לאתי אינדקס- עבודה סיזיפית משהו..

 

 


אודות מחבר המאמר

מאור סגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.