אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם נדרשת תחזוקה עבור דשא סינטטי

התחזוקה של דשא סינטטי קלה בהשוואה לדשא רגיל. פעולות שונות כמו כיסוח, גיזום ודישון לא הכרחיות כעת. ניתן להתקין דשא סינטטי כמעט בכל משטח וליהנות ממראה דשא ירוק. בשונה מדשא רגיל שיתלכלך בקלות יתרה, ויהיה קשה יותר לנקות אותו, ניקוי דשא סינטטי יהיה קל יותר. עלים ולכלוך קשה יאספו בעזרת שואב אבק. בעת ניקיון דשא סינטטי בעזרת שואב אבק יש להקפיד לא לשאוב את חומרי המילוי. אם נשפך משקה הניקיון פשוט וקל. כל מה שצריך לעשות זה לנקות את הכתם בעזרת מים.

 מהו יתרונו של דשא סינטטי

·         דשא סינטטי הוא משטח העשוי מחומרים סינטטיים.

·         דשא סינטטי דומה במראהו לדשא רגיל ונעים למגע - דשא סינטטי שומר על צבעו הירוק לאורך כל עונות השנה.

·         דשא סינטטי מתאים לאקלים המדברי בארץ.

·         תורם לאיכות הסביבה.

·         ללא שימוש בחומרי הדבר שונים- בשונה מדשא רגיל, התקנת דשא סינטטי לא דורשת שימוש בחומרי הדברה שונים המזיקים לסביבה ופוגעים במראה הדשא.   

  מהם השלבים של התקנת דשא סינטטי

·         חשיפת השטח - בעת התקנת דשא סינטטי, יש לפזר שכבת חצץ שומשום בגובה 5 ס"מ. ישנם מקרים לפני פיזור החצץ יהיה צורך להוציא את האדמה עודפת. המטרה העיקרית של חשיפת השטח היא להשוות בין גובה הדשא לבין המשטח איתו הוא גובל. למשל, ריצוף או פרקט. בכל התקנה של דשא סינטטי מידת חשיפת השטח משתנה בהתאם לסוג הדשא המותקן והתנאים של הגינה. לפני הנחת דשא סינטטי יש להקפיד שהאדמה תהיה יבשה.

·         ניקוי השטח – לפני התקנת דשא סינטטי יש צורך לנקות את  השטח מגורמים המפריעים כמו למשל, אבנים, עשבים, שורשים ועוד.

·         תיחום השטח – בדומה לתחומים אחרים בגינה, כך גם בנושא של תיחום הדשא אין פתרונות קסם. כל בעל גינה יכול לעשות תיחום שטח בצורה שונה. תיחום השטח יכול להתבצע בכמה בעזרת מכונת תיחום דשא או ריסוס של קצוות הדשא. בעזרת תיחום השטח ניתן לשמור על מראה טבעי יותר בגינה. ניתן להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע לצורך תיחום הדשא.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.