אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השלבים החשובים בבניית אתר לעסקים

השלבים החשובים בבניית אתר לעסקים

 

בניית אתר לעסקים זהו כלי חשוב לחברות וגם לבעלי עסקים קטנים לגדול ולהצליח. בניית אתר אינטרנט לעסק בין אם זה אתר מסחר או אתר תדמית מורכבת מכמה שלבים חשובים. השלב הראשון הוא בחירת שם דומיין לשם טוב יש משמעות לטווח הארוך רצוי לבחור שם קצר שקל לזכור בנוסף אם השם מכיל מילת מפתח זה חשוב מאוד.

שלב נוסף וחשוב הוא אפיון האתר ובחירת הפלטפורמה לדוגמא אם יש לכם אתר מסחר או אתר שמכיל המון תמונות תצטרכו לשקול את חבילת האכסון ואת  מערכת ניהול התוכן של האתר מכירות  שלכם לכן שלב האפיון של האתר הוא שלב שצריך להתעכב עליו

בניית אתר לעסקים היא תהליך שיכול לקחת זמן מסוים. אולם אם יודעים לתכנן את האתר בצורה טובה ויעילה תוכלו לראות תוצאות טובות לטווח הארוך.

חשוב לדעת אם אתם רוצים אתר שיהיה בעיקרו סטטי או דינמי. אתר סטטי מציג טקסטים תמונות ווידאו שכמובן גם אותם ניתן לשנות מעת לעת. אתר שבעיקרו הוא דינמי הוא אתר שמשתנה כל פעם מכניסה לכניסה כגון אתרי חדשות אתרים כאלה דורשים תכנות ברמה יותר גבוהה וכמובן עלות ההקמה היא הרבה יותר גבוהה.

בניית אתר לעסקים זהו צעד חשוב לעסק שלך. כיום מיליוני אנשים קונים ורוכשים מוצרים דרך האינטרנט. אתר טוב יספק ללקוח חוויית גלישה קלה ונוחה וכך תגדילו את מאגר הלקוחות החדש שלכם.

השלב שהוא אולי החשוב ביותר זהו קידום האתר וכניסה של גולשים לאתר שלכם. ניתן לקדם את האתר שלכם במגוון דרכים כגון פרסום האתר באינדקס  שיווק רשתי ברשתות חברתיות. גם לפרסם סרטונים באתרי סרטונים זהו עסק משתלם מאוד.

בנוסף ניתן לפרסם את האתר שלכם על ידי מודעות בגוגל כמובן  שתצרכו לשלם עבור כל קליק ולכן חשוב מאוד לתכנן מראש את התקציב שלכם כך שתוכלו לייצר רווחים מהפרסום שלכם.

קידום אורגאני הוא שונה מפרסום על ידי מודעות  בגוגל  בכך שאתם אמורים להופיע במנועי חיפוש ישר בתוצאות החיפוש ולא צריכים לשלם עבור כל קליק. כמובן שקידום בצורה כזאת לוקח יותר זמן  אולם גם התוצאות הם לטטוח הארוך בדרך כלל.

 

לסיכום הקמה של אתר אינטרנט לעסקים היא תהליך בעל כמה שלבים שבסופו יש לכם אתר אינטרנט שיכול לקדם את העסק שלכם ולגרום לא לגדול להצליח ולשגשג. חשוב לפנות לחברה שיש לה ניסיון קודם בתחום.

 


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ן מתמחה בבניית אתרי אניטרנט לכל מטרה

ביית חנות וירטואלית, אתרי תדמית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.