אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סדנת זוגיות

 

 

תטא הילינג - דרך רצינית לשיפור הזוגיות

מישהו חכם אמר פעם שאם הכול היה מתנהל על מי מנוחות בחיינו הרי שאו שהיינו משתגעים או שהיינו מוצאים בכל זאת על מה לריב. אך מאחר ואנו חיים בעולם שבו יש לא מעט אתגרים בכל נושא שהוא ניתן לראות עד כמה הזוגיות שלנו יכולה להיות כזו שעומדת במבחנים לא פשוטים. כך היא רחוקה מאוד מלהתנהל על מי מנוחות או מלתת לנו את הסיפוק והרגיעה ממערכת יציבה ונהדרת.

 

משברים בזוגיות יכולים להיות מנת חלקם של אלו שמכירים כבר זמן רב וכמובן גם של אלו שנמצאים בתחילת דרכם המשותפת. בהתאם לאופי של כל אחד מבני הזוג ובהתאם לשאיפות ולציפיות ממערכת משותפת נקלעים רבים למבוי סתום שקשה לצאת ממנו. בעזרת סדנת זוגיות מוצאים רבים את הדרך הנכונה עבורם לגישור על פערים ולהתחלה של חיי שיתוף פוריים המבוססים על הדדיות.

 

מקבלים כלים אמיתיים לחיי שיתוף

ברגע שאדם עומד בצורה אינדיווידואלית מול בעיה מסוימת הרי שטיפול יחיד יכול להצליח במהירות רבה יותר גם אם מדובר בתהליך קשה ותובעני. אך כשמדובר בזוג אפשר לראות בקלות כיצד הקוטביות הקיימת דורשת כלים רבי עוצמה בכדי ליצור התנהלות של כיבוד הדדי ורצון אמיתי להבין את השותף לחיים. כלים אלו חייבים להיות מעשיים בכדי לתרום בצורה רצינית להצלחת כל טיפול.

 

לכן זוגות שמגיעים למסגרת רצינית של סדנת זוגיות מבינים מיד כיצד מעבר לדיבורים תיאורטיים ראשוניים הם מקבלים כלים חזקים להתנעת הזוגיות מחדש. דגשים על הכרת צרכי השותף לחיים, על הכרות קרובה יותר עם אופיו, על שינויי תפיסה, על הגברת האמון, על יצירת אורח חיים משותף, ועל עוד אלמנטים שיכולים לבנות זוגיות חזקה מועברים במסגרת של סדנה איכותית כזו.

 

התחושה המושלמת של הצלחה

אין ספק שכל אחד מאתנו מרגיש מצוין בזכות הצלחה במשימה שבה עמד. לכן אפשר לראות כיצד סדנת זוגיות מוצלחת דרך תטא הילינג היא כזו שלא רק מספקת אושר רב לשני בני הזוג אלא גם מעצימה עוד יותר את הקשר ביניהם. זאת מאחר והצלחה שהגיעה בזכות שילוב כוחות של שני אנשים מרוחקים ולעתים אף בעלי מטען שלילי אחד על השני, היא הצלחה חזקה ומתוקה הרבה יותר.

 

בסדנאות רציניות זוכים רבים לגשר על פערים משמעותיים ולמחוק תחושות לא נעימות רבות. הבסיס החיובי שיש בין בני זוג זוכה בסדנאות אלה לתרומה משמעותית של ידע רב המבוסס על ניסיון עם זוגות רבים שחוו משברים שונים. כך, יחד עם ליווי אישי של מנחי הסדנא גדלים הסיכויים לצאת לדרך חיובית משותפת.

 

מחפש/ת סדנת זוגיות?

 

לחצו כאן  

 

 


אודות מחבר המאמר

 

מרכז תטא הילינג בארץ, הטיפולים והקורסים השונים מפורטים באתר "לוטוס" של המרכז ששופך

מעט אור על שיטת תטא הילינג, על המייסדת ויאנה סטייבל ועל פבקה קציר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.