אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים, איך מבדילים בין אתרי אינטרנט מקצועיים לאתרים מקודמים

שערים חשמליים זה מקצוע. בישראל קיים תו-תקן לשערים חשמליים. קיימות בישראל רק שלוש חברות המורשות לסמן שערים חשמליים בתו-תקן וניתן למצוא אותם רשומות באתר מכון התקנים הישראלי.

אך בישראל כמו בישראל הרבה מרשים לעצמם לכתוב גם מה שהם לא, הרבה מסגריות מטעות וכותבות שהם חברות לשערים חשמליים וזה לכשעצמו הטעיית הציבור וגנבת דעת הציבור ולכן חשוב שאתם הלקוחות תפנו לחברות הנכונות. חשוב להיזהר מכול אותם אלו שהיום הם עצמאיים, מחר שכיריים ומחרתיים  לא יהיו זמינים לכם בטלפון. מכון התקנים הישראלי אימץ את התקן הבינלאומי לשערים חשמליים ורק חברות אשר עברו את תהליך בטיחות בשערים חשמליים ועברו את כול ההסמכות והצליחו במבחנים לאורך כול הדרך, רק חברות אלו מורשות לסמן שערים בתו-תקן. חשוב שתדעו כי קיימת חובה ששערים המותקנים בישראל יהיו מותקנים לפי דרישות משרד התמ"ת באמצעות מכון התקנים הישראלי. חובה להדגיש כי תו-תקן זה חובה ולא בחירה וכיוון שרק שלוש חברות בישראל מורשות לסמן שערים בתו-תקן קשה להבטיח ובמידה מסוימת זו הסתכנות שלכם הלקוחות לבחור להתקין שער חשמלי בלי תו-תקן.

אז איך לא טועים בבחירה, ראשית  בכניסתכם לאתר אינטרנט מקצועי תוכלו להתרשם מהסברים מקצועיים בכול סוגי השערים והמחסומים החשמליים, אתרים שאינם יצרני שערים, לא תמצאו אצלם את כול סוגי השערים החשמליים, המחסומים החשמליים, הדלתות האוטומטיות ומערך שירות לשערים בכלל. הדבר החשוב ביותר בשערים חשמליים זה מערך שירות לשער חשמלי כי להתקין זה נחמד וצריך להתקין שערים עם תו-תקן אך החשוב ביותר זה כשיש תקלה הלקוח צריך טכנאי שמכיר את השער שהותקן ויודע לספק גם שירות טכני מקצועי. מה קורה כשמתקינים שער חשמלי או מנוע חשמלי בלי תו-תקן לשערים חשמליים? התשובה פשוטה, זה כמו לנהוג בלי רישיון נהיגה, חשוב שתדעו כי שער שאינו תיקני חושף את מזמין השער, את מתקין השער וגם את הבעלים של השער לחקירה פלילית אם חלילה תהיה פגיעה בנפש ורכוש וכמובן שחברות הביטוח יהיו הראשונות להתנער מאחריות ולכן אין טעם אלא לבחור בחברות אשר הוסמכו ע"י משרד התמ"ת באמצעות מכון התקנים הישראלי. שערים חשמליים.


אודות מחבר המאמר

אב שער - מגוון שערים חשמליים, מנועים, מחסומים ואמצעי אבטחה ובקרה. התקשרו - 03-654500

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.