אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משדר FM לרכב עם דיבורית

טכנולוגיית האל-חוט שהגיעה אל חיינו כבר לפני עשרות שנים, רק ממשיכה להתפתח, והופכת את חיינו לקלים יותר ויותר בכל שנה שעוברת. העניין הוא, שאנחנו אף פעם לא שבעים מכך ותמיד שואפים למצוא את הדבר הקטן שיוסיף לנו הרבה יותר ממה שכבר הכרנו. משדר FM לרכב, אשר כולל דיבורית לרכב הוא אחד מן הרעיונות הקטנים-גדולים האלו.

עד כה, יכול להיות שכבר ראיתם דיבורית לרכב, או משדר FM לרכב אצל חברים, כאשר כל אחד בנפרד - אבל לא ראיתם משדר FM לרכב שמשולב ביחד עם דיבורית לרכב. על דיבורית לרכב לא צריך להרחיב יותר מדיי, כי אתם בטח כבר מכירים את כל היתרונות שקיימים בה, ויודעים עד כמה היא שימושית. משדר FM לרכב הוא מכשיר שאולי טרם הכרתם וברגע שתכירו אותו תשפרו את איכות חייכם.

לשמוע מוסיקה בקלות באמצעות משדר FM לרכב

כשהגיעו לחיינו אותם מכשירי MP3 קטנטנים שמספקים שעות רבות של מוסיקה, התחלנו לזנוח את הדיסקים, שלא נדבר על הקלטות שכבר ממזמן הפכו לנוסטלגיה מתוקה ותו לא. אך כעת, נוצרה בעיה חדשה – אין לנו איך לשמוע את המוסיקה שלנו בתוך האוטו, מכיוון שלמכשירים הללו, שלאחר מכן הפכו גם לטלפונים שלנו, אין איך להתחבר לרמקולים הגדולים שבאוטו ולא נמצא פתרון באופק. משדר FM לרכב הוא בדיוק מה שפתר את הבעיה, הוא מתחבר אל כל נגן שרק נרצה, והוא משמיע את המוסיקה האישית שלנו בכל תחנה.

שילוב דיבורית לרכב לנהיגה בטוחה יותר

בשנים האחרונות ניתן לראות אנשים שמשתמשים ברמקול של הטלפון בתור דיבורית לרכב, אבל ממשיכים להיתקל בבעיות שמיעה ודיבור במהלך השיחה, שפוגעים בריכוז בנסיעה. עד לפני מספר שנים דיבורית לרכב הייתה מקובעת לרכב ומתאימה רק לטלפון אחד - ובשביל להשתמש בה צריך להוציא את כרטיס ה- SIM מתוך המכשיר שלנו ולהכניס אל אותה דיבורית לרכב. כעת, ניתן למצוא דיבוריות כמו jabra freeway שמזהות את הטלפון שנכנס אל תוך הרכב באמצעות הבלוטוס, ומבטלות את הפרוצדורה המייאשת.

לנהל את הרכב מבלי להסתבך

עד עכשיו דיברנו על שני מכשירים שבהחלט הוסיפו רבות לנוחות של חיינו ולחוויית הנהיגה – משדר FM לרכב ובנוסף גם דיבורית לרכב. העניין כעת, הוא ששניהם מייצרים רעש ושניהם דורשים מאיתנו ריכוז, וכעת אנו צריכים למצוא משהו שימצא את העמק השווה ביניהם. Jabra freeway הוא בדיוק אותו פתרון מושלם אשר חיפשתם לכם ולשאר הנוהגים ברכב. המכשיר הזה, מתפקד כדיבורית מושלמת לרכב, הוא אינו מצריך הוספת רמקולים ובנוסף לזה הוא גם משדר FM לרכב באיכות ובנוחות המרבית ביותר שניתן לבקש.

ישנם משדרי FM שאמנם מתחברים לנגן המדיה, ואכן משדרים בחלק מן התחנות את המוסיקה בצורה רעועה למדיי. טכנולוגיית ה-HD שבה jabra freeway מתפארת, תיתן לכם חווית שמיעה לכל אורך הדרך ובאופן האיכותי ביותר שניתן למצוא כיום. אז למה אתם מחכים? קחו לכם את jabra freeway  המשלבת משדר FM לרכב עם דיבורית לרכב, ותיהנו מנסיעה נוחה יותר, נעימה יותר, פונקציונאלית יותר, ולא פחות חשוב – גם בטוחה יותר.


אודות מחבר המאמר

המאמר מוגש באדיבות חנות האינטרנט No Risk

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.