אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הצעת מחיר לקידום אתר

הצעת מחיר לקידום אתר 3

 

כאשר מקבלים מחברת קידום אתרים הצעת מחיר לקידום אתר אתם לרוב שואלים את עצמכם כיצד ניתן לדעת שיש תמורה עבור ההשקעה שאתם עושים והתשלום שאתם משלמים בהתאם אל הצעת מחיר לקידום אתר. כמו כול תוכנית עסקית יש למדוד את הצלחת קידום האתר לפי הגידול של תנועת גולשים וכן לפי יחס ההמרה בין תנועת גולשים לבין פונים ורוכשים של שירות אשר האתר מעונין למכור. אם מגדירים כך את מטרת קמפיין הקידום תקבלו הצעת מחיר לקידום אתר שתואמת את היעדים אשר אתם מציבים לתוכנית קידום האתר בשיתוף עם חברת קידום האתרים. 

 

הצעת מחיר לקידום אתר-חברת קידום מובילה

 

כאשר אתם עובדים עם חברת קידום אתרים ממוקצעת רצינית ורבת מוניטין ידעו בפירוש לבנות לכם מערך קידום מתוחכם, עם מחקר מדויק, עם קישורים רבים ומגוונים, יבצעו עבורכם אופטימיזציה של התוכן באתר שלכם, וידאגו לקדם את אתרכם לפי מילות חיפוש הרלוונטיות לאתר שלכם באופן אגרסיבי במנועי החיפוש. גם אם אתם עובדים מול תחרות קשה וגם אם צפיותיכם; אינן גבוהות כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר לקידום אתר מחברה בעלת ניסיון ורשימת לקוחות מכובדת אתם יכולים לקוות בשלווה וצמיחה נאה במספר הגולשים וליחס המרה נאה בין גולשים לבין פונים ורוכשים. 

 

 

הצעת מחיר לקידום אתר- מה כולל תהליך הקידום

 

 

כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר  לקידום אתר חשוב להבין את מכלול השירותים והטיפול הממושך שאתם מקבלים תמורת תהליך הקידום, מדובר בתהליך ארוך ומורכב שנמשך לפחות חודש ולעיתים 3 חודשים שבסופם מתחילות להיראות התוצאות. יש לזכור שהאתר שלכם לא נמצא בחלל ריק שלא בתוך שוק פעיל, חברת קידום טובה תאתר גורמים המשפיעים על המכירות, על הצמיחה ועל תקופות שונות ומגמות במכירות שלכם. כך למשל החברה תנתח השפעת קמפיין קידום אתר ביחס למכירות ממוצעות ולא ביחס לעונת שיא של מכירות נניח לפני חגים. הצעת מחיר לקידום אתר יכולה לכלול גם בדיקה של המתחרים ושכלולם במשוואת הצלחת הקמפיין, בדיקה של איכות השירות, בדיקה של הדרך מה מוצגים מוצרים חדשים באתר, ועוד שירותים רבים – בהיקף השירות אשר מקבלים תלויה היקפה ורמתה של הצעת מחיר לקידום אתר.


אודות מחבר המאמר

אביגיל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.