אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תביעות ביטוח לאומי- תביעה להצלה

 

מדי חודש בחודשו, כמו שעון שוויצרי מדוקדק וקפדני במיוחד, ניטל מתלוש המשכורת שלנו, בין אם הוא גבוה, נמוך, בינוני או שאינו קיים, סכום המוגדר כתשלום עבור ביטוח לאומי. בינות למס ההכנסה, ביטוח הבריאות והתשלום לקופת הפנסיה, גם התשלום הזה נדמה כמס בלתי מחויב המציאות וככזה שנועד רק להעשיר את קופת המדינה על חשבון אזרחיה. אולם, כמו בהרבה מקרים אחרים, רק כאשר זקוקים לסיוע של הגוף המבטח, במקרה זה, הביטוח הלאומי, מבינים עד כמה חשוב ההיטל הזה ועד כמה תביעות ביטוח לאומי יכולות להיות ההבדל בין כניסה למשברים אמיתיים לבין קבלת סעד ופיתרונות שיאפשרו את המשך התנהלות החיים גם במצבי פציעה, פגיעה, אבטלה, מזונות והמון המון מצבים אחרים וסיטואציות שפתאום נופלות עלינו כרעם ביום בהיר.

הגשת תביעה בעזרת עורך דין ביטוח לאומי אינן תביעות פשוטות והן דורשות התנהלות מסודרת ומדויקת, רצוי בעזרת אדם, חברה או גוף המתמחים בייעוץ ובהכוונת תביעות ביטוח לאומי. היכולת של איש מקצוע מיומן, הבקיא ברזי המושכים בחוטים וקובעי המדיניות ברשות הלאומית הזו, לקצר הליכים, להבליט ניואנסים מהותיים, גם אם הם נדמים לתובע כבלתי חשובים או כבלתי רלוונטיים למצבו, ולהגיע אל הועדות הנכונות, יכולה להביא גם תביעה שהיא לכאורה בעלת סיכוי נמוך לאישור או שאינה נמצאת במקום גבוה ברשימת הנושאים הדחופים לביצוע, למצב של הישג משמעותי, מיידי ומהיר.

המלצה נוספת, אותה מציעים רבים מאלו שהגישו תביעות ביטוח לאומי, היא לשמור על העתקים של מסמכים, ניירות ומכתבים, היכולים להעיד על הגשה בזמן, על נכונות טענות ועל כל מה שיכול לשמש כעדות מסייעת לתביעה מכל סוג שהיא- רשלנות רפואית, תאונת דרכים וכו'.. הרבה פעמים, בסבך הפקידות והועדות, הולכים מסמכים ותיקים שלמים לאיבוד וגורמים לאובדן זמן, משאבים ואנרגיה.


אודות מחבר המאמר

דניאל מק, מתעניין ותיק בנושאי חוק ורשלנות רפואית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.