אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה הוא מועדון שמיים

מועדון שמיים הוא המועדון לקוחות מפנק של רשת מלונות פתאל, המציג שפע של הטבות ופינוקים עד השמיים. כחברי המועדון תוכלו ליהנות מאין ספור הטבות, הנחות, יתרונות ושלל פינוקים ומבצעים בלעדיים. בשנים האחרונות יש יתרונות ברורים למצטרפם למועדוני חברים של רשתות מובילות ומוצרי צריכה. חברי מועדון נהנים משפע של הטבות ומבצעים מיוחדים. מי שאוהב לצאת לחופשות (מי לא?) יוכל ליהנות מחברות במועדון הלקוחות של רש פתאל, מועדון פינוקים חדש, שמציע לחבריו שפע של הטבות ייחודיות ומשתלמות להפליא שמשדרגות כל חופשה.

מאילו הטבות נהנים חברי מועדון שמיים

כחברי מועדון שמיים  תהיו זכאים למספר הנחות קבועות, כמו למשל,  10% הנחה על הזמנת חדר באחד מבתי המלון של הרשת,  10% הנחה על מגוון השירותים המפנקים של המלון:   מסעדות, ספא ושירותים רבים נוספים, *15% הנחה לחודש אחד נבחר. חברי מועדון שמיים זכאים בעת ההרשמה למועדון לבחור חודש אחד שחשוב להם, בו יהיו זכאיים על 15% הנחה בעת הזמנת אירוח (למעט חודש אוגוסט וחגי ישראל).  20% הנחה זכאות בימי הולדת ונישואין, וכמובן שהחגיגה לא מושלמת ללא החברים ובני משפחה נוספים, לכן תוכלו לחגוג זאת עם חבריכם עם 10% הנחה עד 3 אורחים נוספים.

יתרונות שיש רק לחברי מועדון שמיים

בנוסף להטבות הקבועות שמוצעות קבוע לחברי מועדון רשת פתאל, חברי מועדון שמיים נהנים יותר מהטבות נוספות. במועדון שמיים הפינוק לא נגמר, וברשת מלונות פתאל שמרו לחברים כמה הטבות מיוחדות. כך למשל, במועדון שמיים אנחנו יודעים כמה אתם תשמחו לקבלת החדר מוקדם יותר מכולם. לכן, חברי מועדון שמיים זכאים לקבלת חדר בשעה מוקדמת מהרגיל ושעת עזיבה מאוחרת יותר. אצלנו אנחנו אף פעם לא מפסיקים להפתיע ולכן חברי מועדון שמיים תמיד יקבלו הפתעה מפנקת בחדר בעת ההגעה. מומלץ כבר עכשיו להזמין חברות במועדון כדי ליהנות בחופשה הקרובה מההנחות ומההטבות המיוחדות שמגיעות לחברי מועדון שמיים. 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

סטודיו תוכן 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.