אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיטות מעוצבות לחדרי ילדים

 

כאשר אנו רוצים לרכוש מיטות לחדרי ילדים, אנו קודם כל צריכים לדעת בראש איזה סוג של מיטה אנו מחפשים, איזה גודל וכמה ילדים ישנים בחדר. אם מדובר בחדר לילד או ילדה אנו יכולים להסתפק במיטת יחיד, שתיהיה נוחה ובריאה לגבם של ילדים שגודלים ומתפתחים וזקוקים למיטה איכותית. אם מדובר בשניים, בדרך כלל נהוג לרכוש מיטת יחיד אומנם אבל שנפתחת והופכת לשתי מיטות, או מיטה וחצי שתספיק לשניים. מיטות זוגיות הם מחוץ לתחום היות והם יותר מתאימות להורים, לזוגות וגם בדרך כלל אין להם כל כך הרבה מקום בחדרי ילדים, מבחינת תנאי החדר ומה שהוא מכיל. 

חדרי ילדים מכילים בדרך כלל יותר פריטים מחדרי שינה ועל כן צריך להתחשב בגודלם. מיטות לחדרי ילדים אמורות להתאים להם לתקופה מוגבלת אומנם אבל לזמן ארוך. ילדים לא נשארים כאלה לנצח הם גדלים ומתפתחים ומפתחים רצונות ודרישות משלהם, פתאום מיטות לחדרי ילדים לא קורצות להם יותר והם רוצים מיטות נערים או אפילו כאלה של מבוגרים. ישנם חדרי ילדים בהם ישנים שניים או שלושה ילדים, זה אולי צפוף אבל לפעמים אין ברירה ולכן רוכשים ההורים מיטות קומותיים כדי לא לגרום לחדר להיות צפוף ובלתי נסבל להיות בו, היות ומיטות קומותיים תופסות מקום לגובה ולא לרוחב וכך המרחב נשאר פתוח לעוד רהיטים או פריטים שצריך בחדר. 

מיטות לחדרי ילדים נרכשות בהתאמה עבור הילד או הילדים שישנים בחדר ולפי תנאי החדר וגודלו, ישנם חדרים שלא יכולים להכיל מיטות מסוימות מכל מיני סיבות, תלוי איך החדר מתוכנן ומה הוא מכיל מבחינת רהיטים. מיטות לחדרי ילדים דורשות בדיקה אם נפתחות או לא, וכשהן נפתחות לאיזה גודל הן נפתחות. אם מכילות ארגז מצעים, אם המזרון נפרד מהמיטה או שהמזרון והמיטה הם חלק אחד בלתי נפרד, אם מעץ או חומרים אחרים, אם המזרון נוח, אורתופדי, קשה או רך לפי נוחות הילדים וכד'. ישנם קריטריונים שצריך לבדוק בנוגע לנושא של מיטות לחדרי ילדים ואז יותר קל להחליט ולרכוש אין צורך לרכוש מיטות לחדרי ילדים בפזיזות. 


אודות מחבר המאמר

ענת 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.