אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זו השיטה שנקראת פילאטיס?

 מה זו השיטה שנקראת פילאטיס?הרבה מכם שואלים מה זה בעצם פילאטיס? ובכן התשובה הנה כי פילאטיס זו שיטה ייחודית של תרגול גופני אשר תפקידו לשפר את היציבה, ההליכה והתפקוד המלא של כולנו. אם תשאלו האםעבור כל אחד ואחת נכונה שיטה זאת, שיטת פילאטיס? ובכן התשובה הינה, בהחלט כן! שיטת פילאטיס טובה גם לנשים ואף גם לגברים, ואפילו לנערים ולנערות. מי זה אשר המציא את הפילאטיס ומתי פותחה השיטה?יש המתעניינים מהיכן פותחה שיטה זו? אז התשובה הינה השיטה היא נקראת על השם של מפתח השיטה ששמו הוא ג'וזף פילאטיס, השיטה נוסדה בתחילת המאה הקודמת, דהיינו בתחילת המאה העשרים, המטרה של מייסד השיטה היא על מנת לשקם את הנפגעים הרבים שהיו לאחר מלחמת העולם הראשונה, ולכן ג'וזף פילאטיס ייצר עשרות ואפילו מאות תרגילים רבים בשביל שיקומם של הפצועים, העקרונות המיוחדים שלו נילקחו מתורות המזרח כמו יוגה וטאי צ'י. הבסיס לשיטות תרגול אילו הוא האמונה שעל מנת להחלים אנו אמורים לחזק את כל שרירנו בגוף. האומנם שיטה זאת טובה לכולם?בהחלט כן, שיטת הפילאטיס כדאית בשביל כל אחד ואחת מכם בכל גיל, היא מיועדת לגברים ולנשים כאחת.פילאטיס נכונה לחיטוב ועיצוב הגוף, לחיזוק קרקעית האגן, למניעת מצב של אוסטיאופורוזיס,למתעמלים בראשית דרכם, לנשים לאחר לידה ואפילו אנשים שמצב בריאותם כלל אינו תקין בזמן שהם עושים את אותם התרגילים, הגוף שלהם מתחיל להשתקם וכדו'.ישנם שתי אופציות לפילאטיס:האחת פילאטיס מזרן והשניה פילאטיס מכשיריםהמעלות לפילאטיס מכשירים:התרגילים נעשים בצורה נכונה לגמריקיימת שליטה על התנועות בגוףהמתעמלים מקבלים מתן יחס פרטיישנה אפשרות לערוך במכשירים מגוון רחב יותר של תרגילים בהשוואה לפילאטיס מזרן אולם המחיר יותר גבוהבנוסף, כדאי לכם להיות מודעים,כי השיטה של פילאטיס מלבד פילאטיס מכשירים, ניתנת ע"י מאמן כושר} בעל ניסיון, השיטה נותנת שילוב בין תרגול לבין אימון כאשר קיימת אפשרות של שילוב בקרב שתי השיטות, פילטאיס מזרן שזה  אימוני רצפה לבין הפעלה בפילאטיס מכשירים וכך שנוצר מזה גיוון, העשרת השיעור ועבודה במבחר גדול של פרטים.בעידן האחרון, אתם עדים לתופעה כאשר הרבה בני אדם מכל רבדי האוכלוסיה סובלים מהשמנה, ומפני זה גוברת והולכת ההכרה שעל מנת להקפיד על מהלך חיים בריא צריך לדעת מה היא תזונה בריאה בשילוב התעמלות וספורט ועל כן יש נהירה מורחבת לבצע ספורט לפי שיטת הפילאטיס שכל יום רק מתקדמת וצוברת תאוצה בזכות המעלות שלה הבריאותיים שהיא נותנת כמו הובא בציטוט מפי ג'וזף פילאטיס מיסד השיטה: "אני חייב להיות צודק, מעולם לא לקחתי אספירין ולא הייתי פצוע יום אחד בחיי, המדינה כולה וכל העולם כולו צריכים לבצע את תרגילי – הם יהיו מאושרים יותר"


אודות מחבר המאמר

למידע נוסף בנושא פילאטיס כנסו לאתר פילאטיס - דניאלה מלאך.למידע נוסף בנושא פילאטיס http://www.daniellamallach.com /  - דניאלה מלאך.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.