אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדון בת מצווה: הפרחת פרפרים

היום יש שפע של אטרקציות עבור מועדון לבת מצווה. אטרקציות אלה מהוות חובה עבור כל בת מצווה. אירועי בת מצווה הם שונים מאוד מחתונות. בחתונות אין ממש צורך באטרקציות. חתונה יכולה להיות נקייה וחפה מאטרקציות ועדיין לספק את האורחים (כולם באים בעיקר לאכול). כל עוד האוכל טעים והאלכוהול זורם בשפע, לאורחים אין טענות. אך כאשר מדובר באירוע של מועדון בת מצווה , נראה שחייבים לספק לבני הנוער הצעירים והתוססים מגוון גירויים. אל תשכחו שהם עמוסים בהורמונים ובאנרגיות, לכן בידור הוא הכרחי בכל אירוע בת מצווה. את רוב האטרקציות רובנו כבר מכירים - מגנטים, משחקי שולחן, משחקי מולטימדיה, עמדות איפור, תא קריוקי, תא צילום ועוד...אך ישנן מידי פעם אטרקציות חדשות ומעניינות ששוות סיקור מיוחד. במאמר זה נתרכז באחת מהן: הפרחת פרפרים. הפרחת הפרפרים נעשית ברגע הכניסה המרגש. אחרי שעשיתם סבב של מועדונים לבת מצווה, בחרתם מועדון יפה ונגיש, הגיע הזמן להתפנות אל תכנון רגע הכניסה של בתכם אל המתחם. הורים רבים בוחרים ללוות את כניסת בתם בהפרחת יונים, זיקוקי-די-נור, מתופפים, רקדניות מפזזות, בלונים מעופפים ועוד... אך הפרחת פרפרים היא יחסית חדשה, היא נושאת בכנפיה אופי סימבולי ורוחני. היא מכניסה אווירה קצת אחרת אל מועדון בת מצווה. מבחינה סימבולית, הפרפרים היפים אשר פורשים כנפיים הם מטאפורה לבתכם, שהופכת מילדה לאישה ומתחילה לפרוח במלוא יופייה. זהו גם הרגע שהוא היא כבר מתחילה להיות יותר עצמאית ולהשתחרר מחסותכם. הפרפרים מסמלים למעשה את תחילת עידן העצמאות, החופש והיופי.

מקורה של האטרקציה הזו הוא בחוות פרפרים ברחבי הארץ, שמציעות את הפרפרים מחודש אפריל ועד נובמבר. חוות רבות מתנות את האטרקציה בכך שהיא תתקיים מתחת לשמיים הפתוחים. כך, יש לברר עם מועדון בת מצווה האם יש אפשרות לערוך את הכניסה המפוארת במקום שאינו מקורה. את הפרפרים משחררים ברגע המרגש, שהילדה נכנסת למקום. הילדה מוקפת במבחר כנפיים צבעוניות ועדינות. הפרפרים משדרגים כל כניסה לקסומה ומיוחדת.   פרפרים הם חרקים נפלאים אשר כולם אוהבים. הם יצורים עדינים וענוגים, יפים ושבריריים. במהלך ההיסטוריה הם רכשו להם שפע של מיתוסים ואמונות מסתוריות. לרוע המזל, הם הולכים ומתמעטים. הטכנולוגיה לאט לאט אוכלת כל פיסת ירק ואדמה ולפרפרים פשוט יש פחות ופחות מקומות לחיות בהם.   בחירה באטרקציה זו עבור מועדון בת מצווה תסמל עבור כל האורחים שלכם בצורה ברורה ומרהיבה את האהבה שלכם לטבע, לאיזון האקולוגי ולעולם החי. 

אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.