אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קייטרינג אסאדו לאירועים

אחד מסוגי הקייטרינג הפופולריים ביותר באירועים – בין אם מדובר בחתונה, בבר מצווה או בכל אירוע משמח אחר, הוא קייטרינג אסאדו, אשר מעניק לחובבי הבשר חגיגה אמיתית של טעמים וריחות שנשארים איתם זמן רב לאחר תום האירוע.

ההתארגנות מתחילה הרבה לפני בוא האורחים - צוות הקייטרינג מגיע למקום האירוע זמן רב מראש ומתחיל במלאכת ההכנה - יש למקם את עמדות הגריל, יש להכין את הרשתות והחרבות, במידת הצורך גם חופרים בור להנחת גחלים. בשלב זה מוודא הצוות שכל נתחי הבשר הנכונים ישנם - אותם נתחי בשר עברו תהליך ארוך שכלל יישון בטמפרטורה מתאימה לפרק הזמן הנחוץ לכך, עד שהגיעו ליום האירוע. הקייטרינג מציע לאורחים מגוון של בשרים - יש כאלו שצולים שיפודי אנטריקוט, נקניקיות צ'וריסו ונתחי אסאדו עם או בלי עצם ואילו אחרים צולים אסאדו טלה חלב, שיפודי מולארד ונקניקיות מרגז. (יש לציין כי קייטרינג כשר עשוי להציע בשרים שונים בחלקם, לעומת קייטרינג שאינו מקפיד על מידת הכשרות).

החברות אשר מציעות קייטרינג אסאדו, משתמשות בשיטות הכנה שהגיעו בעיקר מארגנטינה ומברזיל - הנחת הבשר והשיפודים על פחמים ארומטיים שהוכנו מראש למשך מספר שעות ו/או צליית נתחי הבשר העסיסיים באטיות על רשת שהונחה מוגבת מעל גחלים לוחשות. חלק מהם אף אינו נוגע ברשת עצמה אלא תלוי על חרבות מתכת וסופג את ניחוחות הפחמים - צורת הכנה זו שאינה גורמת ל"מכת חום" פתאומית לנתחי הבשר, מאפשרת שמירה על עסיסיותם שתורגש בכל ביס. 

גם סגנונות התיבול משתנים בין המדינות השונות, אך הנטייה היא למעט בתבלינים, כדי שניתן יהיה להרגיש בפה את טעמו האמיתי של הבשר.

לאחר שהבשרים המפיצים ניחוחות לכל עבר ניצלו במידה הנכונה, הם מועברים, על פי רוב, לעמדות ההגשה, שם חותכים אותם ביד אמונה ומגישים לאורחים - חלקם יוגשו כפרוסות ואילו אחרים יחולקו לצלוחיות קטנות וישמשו כמנות טאפאס שיאפשרו לטעום ממגוון רב יותר של בשרים.

רוטב צ'ימצו'רי מומלץ להשלמת החוויה.

 


אודות מחבר המאמר

המדריך לשירותי קייטרינג cate.co.il מרכז בתוכו מגוון גדול של נותני שירות בתחום ההסעדה - חברות קייטרינג, שפים פרטיים, דוכני מזון ועוד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.