אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתוק ביום ההולדת, בחתונה או סתם ככה!

 

 

מתחתנים ? חוגגים בר מצווה ? יום הולדת ? עורכים מסיבה ? מחפשים אטרקציה מתוקה לאירוע שלכם ?רוצים שהאירוע שלכם יהיה האירוע החם של השנה ?

היתרונות של נוכחות בר ממתקים או דוכן ממתקים באירוע שלכם :

למה מפלי שוקולד ובר ממתקים הם הבחירה הנכונה?

החלק הטוב, הטעים והכיפי ביותר בכל מפל שוקולד!!!

כאשר השוקולד עובר משלב אחד של המפל לשלב תחתון יותר יכולים האורחים טבול בשוקולד המדהים כל מה שאתם בחורים. ניתן לבחור את הממתק, הפרי או החטיף שהם רוצים ממגוון כמעט לא מוגבל של ממתקים, חטיפים ותוספות מקוריות. לאחר שהאורח בחר את הממתק הוא יכול בקלות באמצעות שיפוד לצפות את הממתק בציפוי שוקולד חם – פשוט חלומי ולהנות!

רעיון מגניב ומיוחד לאירוע שלכם: שיפוד מתוק לכל אורח:

תודו שמאסתם מסוכריות דרז'ה המפורסמות ובא לכם הפתעה מקורית אחרת לכל אורח…

ב-מפל של ענבל תוכלו למצוא מגוון פתרונות יצירתיים ומתוקים לאורחים שלכם.

מתנות לאורחים מורכבות מסוכריות גומי צבעוניות, מסטיקים, סוכריות, מרשמלו… והן עטופות בנייר צלופן כדי לשמור על הטריות והאסתטיות. את המתנה לאורח אפשר להביא בקבלת פנים לכל אורח שמגיע ואפשר להניח על כל צלחת, כך כשהאורחים ייכנסו לאולם, תמתין להם הפתעה מתוקה על הצלחת. היופי הוא, שאתם יכולים לבחור ממה תהיה מורכבת המתנה המתוקה וכמובן שהכל בהתאם לתקציבכם…

למה כדאי לכם להזמין בר ממתקים?

אנו נשמח להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת , בר ממתקים ב"מפל של ענבל" הוא הכי מפנק מכל ה-בר ממתקים שקיימים וזו עובדה!!! נסו ותיווכחו..


אודות מחבר המאמר

המפל של ענבל - בר ממתקים ומפלי שוקולד מפוארים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.