אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתוק ומלוח יחד – מפל שוקולד משגע

 

 

מפלי שוקולד באים במגוון צורות וגדלים: קטנים, בינוניים, גדולים וענקיים, והתאמת מפל השוקולד מתבצעת על בסיס כמות האורחים שאתם רוצים להפתיע באירוע שלכם. למפלי שוקולד שונים יש מספר משתנה של שלבים, בגבהים שונים אשר ממוקמים ישירות מעל לקערה המחממת. כל השוקולד שזורם במפל השוקולד מגיע מהקערה המחממת וזורם במורד השלבים השונים. ניתן לטבול מגוון לא מוגבל של ממתקים במפל השוקולד, גם במהלך הזרימה של השוקולד משלב לשלב,בקערה, או באמצעות שאיבה במזרק שוקולד.

לאיזה אירועים מתאימים מפלי שוקולד בשילוב עם בר ממתקים?

מפלי שוקולד ובר ממתקים יכולים להתאים לכל אירוע, משפחתי או עסקי גם יחד. כמובן, שניתן לבצע התאמה של מפל שוקולד, ובר ממתקים באופן ייחודי לאירוע כמו ימי הולדת, לחתונות, לבר מצווה, לבת מצווה, לבריתה, לחתונת זהב, לחתונת כסף... או למסיבת סיום, לאירועים עסקיים, לכנסים, למסיבת רווקות, למסיבת רווקים, לאירועים חברתיים ועוד... בכל מקרה, מפל שוקולד יתאים לכל אירוע, בו אתם רוצים לתת לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומתוקה.

למה השילוב של בר ממתקים ומפל שוקולד כל כך מצליח?

אם זה רק למספר רגעים, ואם זה למשך כל האירוע, בר ממתקים ומפלי שוקולד יחזירו אותכם וכל אחד ואחד מהאורחים שלכם חזרה לילדות, יעלו חיוך על השפתיים, וישאירו טעם מתוק. כולנו הרי אוהבים ממתקים, באירועים משמחים , אפילו קל יותר להרשות לעצמו, ופשוט לשמוח ולהנות מהממתקים שאנחנו אוהבים, בשילוב עם שוקולד איכותי.

כיצד מפל שוקולד ובר ממתקים משדרגים את האירוע שלכם?

רעיון מגניב ומיוחד לאירוע שלכם: שלבו פירות מעוצבים בבר הממתקים שלכם!

בא לכם להביא זר של פרות מעוצבים למישהו שאתם אוהבים? או סתם להפתיע מישהו?

ב-מפל של ענבל תמצאו מגוון רחב של פרות מעוצבים, בהתאם לפרות העונה.פרות מעוצבים בשילוב מפלי השוקולד ובר ממתקים מוסיפים לאירוע טעם מתוק, רעננות ואנרגיות מטריפות. פרות מעוצבים משדרגים את בר הממתקים ומוסיפים ססגוניות לבר. הפירות מוגשים על גבי שיפודים, מה שהופך את בר הממתקים להרבה יותר מרשים וזה גם יותר אסתטי ונוח לטבול את השיפוד בתוך מפל שוקולד.

למה כדאי לכם להזמין בר ממתקים או דוכן ממתקים לאירוע שלכם ?

בר ממתקים זה אטרקציה מדהימה שמשדגרת כל אירוע. נוסף על כך, דוכן ממתקים ובר ממתקים זה פתרון יצירתי ומקורי להפתיע את האורחים שלכם. קודם כל, בר ממתקים ימתיק לכם את האירוע, הרי כולם אוהבים לאכול דברים מתוקים. נוסף על כך, מבחינה ויזואלית בר ממתקים בשילוב פירות מעוצבים, מפלי שוקולד ו-מתוקים מוסיפים לעיצוב הכללי של האולם ולאווירה החגיגית של האירוע שלכם. אז למה אתם מחכים? אם גם אתם רוצים בר ממתקים שישאיר לאורחים טעם מתוק בפה או בר ממתקים גורם לאנרגיות חיוביות לקהל האורחים שלכם השווה, בדקו ובחרו את בר הממתקים לאירוע שלכם !


אודות מחבר המאמר

המפל של ענבל - בר ממתקים ומפלי שוקולד מפוארים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.