אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יום כיף בלתי נשכח לעובדים !

מארגנים יום כיף לעובדים בחברה שלכם ? כבר נמאס לכולם מערב ברביקיו או טיול שטח משעמם ? ובכן, קיימות עשרות אפשרויות לימי כיף מיוחדים לעובדים, אשר הם לא ישכחו לעולם! אל תתנו למנהל שלכם לכוון אתכם לסדנה חינוכית בטענה כי זהו יום כיף, אלא נסו אתם להיות יצירתיים ולארגן יום כיף מיוחד.

אז איך מתחילים ?

ראשית חשוב לזכור כי יום כיף כשמו כן הוא, והמטרה היא שעובדי החברה ייהנו ויהיה להם כיף! כמו כן, עובדי החברה עובדים קשה במהלך השנה כך שבאותו יום כיף חשוב שיוכלו ליהנות ולהשתחרר. מומלץ להתחיל את ארגון יום הכיף על ידי שיטוט באתרי אינטרנט של חברות שונות המציעות יום כיף מיוחד לעובדים. הכינו רשימה של מספר אפשרויות אשר נראות לכם כרלוונטיות וצרו קשר עם החברות הללו לקבלת פרטים נוספים.

סוגי ימי כיף מיוחדים

•    סדנת בישול שטח- בניגוד לסדנת בישול רגילה, סדנת בישול שטח הינה סדנה בה לומדים לבשל מאכלים מצמחים וירקות הגדלים בשטח בו אתם נמצאים. סדנאות אלו מלוות בדרך כלל בטיול שטח באזור עם מדריך. כך, החוויה הינה כפולה והעובדים זוכים ביום כיף הכולל טיול, וארוחת ערב אשר בושלה על ידם.•    יום כיף בסגנון אקסטרים- אחד הדברים אשר עובדים אוהבים במיוחד במהלך יום כיף הוא להיות פעילים ולא רק להקשיב למדריכים. טיול ג'יפים או טרקטורונים כאשר הם נוהגים, סנפלינג וכדומה עשויים להיות מושלמים. חשוב לזכור כי אם מדובר ברוב מוחלט של נשים- ייתכן ורובן תעדפנה יום כיף בסגנון שונה.•    שיט אבובים בירדן- בניגוד לשיט הקייקים הסטנדרטי, ניתן לערוך יום כיף הכולל שיט אבובים בירדן. ישנן חברות רבות אשר מארגנות שיט מסוג זה וניתן לשוטט באינטרנט על מנת לאתר אותן ולקבל הצעות מחיר. כמו כן, ניתן לארגן שיט משולב- בו חלק מהעובדים יבצעו שיט אבובים וחלקם האחר שייט קייקים.•    יום כיף בחוף הים- ניתן לארגן יום כיף מדהים בחוף הים. שכרו תקליטן, פרשו מחצלות ענק וארגנו בר משקאות וארוחת ערב על החוף. כמו כן כדאי לארגן פינת זולה עם נרגילות ופופים. זהו יום כיף הנמשך אל תוך הלילה.

ומה לגבי תקציב ?

לפני שמחליטים איזה יום כיף לארגן לעובדי החברה, יש לבחון מהו התקציב אשר קבלתם עבורו. כאשר אתם יוצרים קשר עם החברות השונות, קבלו הצעות מחיר ובצעו משא ומתן בהתאם לתקציב שלכם. כך תוכלו לשלול מידית אפשרויות לימי כיף אשר חורגות באופן משמעותי מתקציבכם.חשוב מאד להתאים את יום הכיף לעובדים עצמם. נשים אוהבות דברים שונים מגברים, חבר'ה צעירים יהיו בעלי העדפות שונות מעובדים מבוגרים יותר וכדומה. אם אינכם בטוחים לגבי יום הכיף שבחרתם, ניתן לבצע סקר קצר בין העובדים ולשמוע מהם מהו יום הכיף אשר ישמח אותם


אודות מחבר המאמר

למעוניינים במידע נוסף, אנא פנו לאתר פינוק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.