אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איפה כדאי להציב דלפקי מכירה?

שיטות שיווק ישיר ופרונטאלי הן שיטות שיווק אידיאליות למוצר חדש. בין אם אתם מציעים מוצר או שירות, בעידן בו הכול זמין ונמצא בהישג ידו של הלקוח, נגיש לו באינטרנט, נחשף אליו בפרסום באמצעי התקשורת השונים, ישנה חשיבות עצומה למגע האישי והאנושי. הצבת דלפקי מכירה וקידום למוצר או לשירות שלכם, הינו כלי שיווקי רב עוצמה, המאפשר ללקוחות שלכם, לחוש, לטעום, לקבל מידע ולשאול שאלות לגבי המוצרים או השירותים שאתם מציעים, בזמן אמת מול נציג מכירה מיומן המכיר את רזי המכירה, יתרונותיו ותכונותיו הטובות של המוצר.

 

דלפקי מכירה למוצרי מזון בסופרמרקטים.

 

בין אם אתם מציעים מוצר מזון חדש או מבקשים לקדם את אחד ממוצרי הדגל שלכם, ישנה חשיבות אדירה להצבת דלפקי מכירה בסופרמרקטים. דלפקי המכירה, מאפשרים לכם להגיע ולגעת בקהל הצרכנים המיועד באופן אידיאלי למוצר שלכם, לאפשר ללקוחות לטעום את המוצר ולהתעמק בו, ולקבל עליו את כל המידע בזמן אמת. באופן עקרוני, על מנת לגרום ללקוח שלכם לקשר את המוצר למעבר בסופר הרלוונטי לו, ההצבה האופטימאלית של דלפקי המכירה, תהיה ליד המעבר הרלוונטי למוצר. כך, יוכל הלקוח לקשר ולזכור שאת המוצר שניסה או טעם יוכל למצוא במעבר כזה וכזה.

 

דלפקי מכירה להצעת כרטיסי אשראי.

 

המקום האידיאלי להצבת דלפקי מכירה להצעת כרטיסי אשראי, הינו בסמוך לקופת התשלום. לקוחות רבים, שמוצע להם כרטיס אשראי המקושר לרשת כלשהיא, ובאותה מעמד, מוצעות להם הנחות משמעותיות, או מתנות בקנייה הנוכחית, עשויים להשתכנע לחתום ולקבל את כרטיס האשראי אותו אתם מציעים. חברות חוץ בנקאיות רבות, מציעות כרטיסי אשראי במגוון מסלולים, המקושרים לרשת אחת או למגוון רשתות, ומציבים דלפקי מכירה על מנת לעניין את הלקוחות בקבלת כרטיס האשראי במקביל להנחה בקנייה שבמילא היה בכוונתם לבצע.

 

הצבת דלפקי מכירה למכירת עיתונים, כתבי עט או ספרים.

 

שיטת שיווק נפוצה ביותר למכירת מנויי עיתונים, כתבי עט או ספרים, הינה הצבת דלפקי מכירה. בתחום שיווק זה, הצבת דלפקי המכירה יכולה להתפרש על מגוון מיקומים אסטרטגיים, שאינם מקושרים דווקא לחנות ספציפית או לחילופין לרשת ספציפית, אלא במרכזו של קניון הומה אדם, ובו יוכלו נציגי המכירה להציע את השירותים לכלל האוכלוסייה. מכיוון שמנויי עיתונים או כתבי עט הינם מוצרים שיכולים לעניין קהל יעד רחב, השיטה הטובה ביותר לגשת אליהם, היא שיווק פרונטאלי ואישי, שעשוי להביא לתוצאות טובות בהגדלת המכירות, מאשר שיווק טלפוני או פרסום ושיווק בסוגי המדיה השונים.


אודות מחבר המאמר

לינקשייק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.