אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך יודעים איזה טבעת אירוסין לקנות?

 

קניית טבעת אירוסין יכולה להיות בעיה דיי גדולה עבור מי שמתכוון להציע נישואין לחברה שלו. מכיוון שלצערנו הרב רובנו לא מומחים ביהלומים, או בזהב. וההשקעה הכספית היא בדרך כלל גדולה לכן רב האנשים בדרך כלל חוששים מקניית טבעת אירוסין. עבור עין לא מקצוענית ומיומנת רוב היהלומים והזהב נראים אותו הדבר, דיי קשה להבחין אפילו בין יהלום אמיתי לבין חיקוי של יהלום או בין אבן שנקראת זירקון. מעבר לכך ישנם המון סוגים שונים של יהלומים ברמות שונות בצבעים שונים בחיתוכים שונים, ברמת ליטוש שונה, ועם ברק שונה. הפרמטרים האלו משפיעים בצורה משמעותית על המחיר למרות שרובנו לא מצליחים לראות ממש את ההבדלים.

 

אז איך בכל זאת אפשר להקל קצת על המשימה הלא פשוטה הזו? ישנם כמה דברים שניתן לעשות כדי להיות מוכנים מראש כאשר מתכוונים ללכת לחנות לקנות טבעת אירוסין.

 

חומר מהאינטרנט

 

דבר ראשון, ניתן למצוא המון חומר על יהלומים ועל טבעות אירוסין באינטרנט. יש מידע אינסופי על יהלומים וזהב, על חנויות תכשיטים, ומפעלים לליטוש יהלומים. כדאי לשבת ולקרוא את החומר לראות סוגים שונים של יהלומים ושל טבעות אירוסין, ללמוד קצת את המושגים כדי לא לבוא לגמרי חסרי ידע בתחום לחנות. ניתן לעשות השוואות מחירים, וגם ניתן למצוא המלצות של אנשים שכבר קנו טבעות.

 

להתייעץ עם אנשים קרובים

 

כדאי ואפילו חובה להתייעץ עם אנשים קרובים שכבר קנו יהלומים או אולי מכירים אנשים שמתעסקים בתחום כדי לדעת לאיזה חנות או באיזה מקום הכי כדאי לקנות.יש מבחר מאוד גדול של חנויות ושל מקומות שמציעים מגוון רב של טבעות והמחירים משתנים אבל גם האיכות משתנה ממקום למקום ולכן כדאי לברר את הדברים מראש לפני ההחלטה איפה לקנות טבעת אירוסין.

 

לבוא לחנות מוכנים

 

חשוב מאוד לבוא לקניית הטבעת עם דעה מגובשת לגבי העיצוב שאתם מעדיפים והמחיר שאותו אתם מוכנים להוציא על טבעת אירוסין, קחו בחשבון את הטעם של בת הזוג, מה היא אוהבת ומה סגנון התכשיטים שהיא הולכת איתם, כי בסופו של דבר היא זאת שתלך עם הטבעת והיא צריכה לאהוב אותה. ככל שתהיו מגובשים יותר כך תדעו איזה טבעת אתם רוצים לקנות והמוכרנים בחנויות לא יצליחו להזיז אתכם מהחלטתכם. בכל אופן שקונים טבעת אירוסין עם יהלום החנות צריכה לתת לכם תעודה שמעידה על כל מפרט היהלום שרכשתם, זאת האחריות על מקוריות היהלום.

 

והכי חשוב, שיהיה מזל טוב!


אודות מחבר המאמר

לינקשייק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.