אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כך תוכלי להתאים את עצמך לביקיני שלך לקראת הקיץ!

הקיץ מתקרב, והחורף הקר והגשום שעבר הוסיף לך כמה קילוגרמים מיותרים. את רוצה לחזור וללבוש את בגדי הקיץ שלך, אך מתקשה לעשות זאת. לפני שאת פוצחת בדיאטת בזק שאינה בריאה לגופך, נסי לפנות לייעוץ מקצועי של דיאטנית או רופאה, על מנת לחשוב כיצד לעשות זאת בצורה נכונה ומוצלחת. מבית דיאטת HCG נותנים לכם כמה המלצות בנוגע לדיאטות לקראת הקיץ.

 

חשבו היטב על הדיאטה שתבחרו

 

לא כל דיאטה תתאים לכל אחת ואחד. נסו לחשוב מראש מה היא הבעיה שבגללה אתם משמינים: האם זה אורח חיים לא מסודר מספיק הגורם לכם לצום יום שלם ויום אחר כך לזלול יותר ממה שהייתם רוצים? האם זוהי אכילה שמטרתה להפיג את השעמום? ואולי באמת יש סוג מסוים של מזונות שלא מתאים לכם? אחרי שתנסו להבין עם עצמכם או בעזרת אדם מקצועי מה היא הבעיה, תוכלו לחשוב על סוג הדיאטה המתאימה לכם.

 

ישנן דיאטות המתמקדות בשינוי אורח החיים: המלצות על פעילות ספורטיבית, למשל, או על ארוחות קטנות רבות ביום במקום מעט ארוחות גדולות. דיאטת HCG היא דיאטה העובדת על פירוק השומנים בגוף על ידי אכילה של סוגי מזון מסוימים. נסו לקרוא על כל דיאטה שאתם מתעניינים בה ולחשוב האם אתם חושבים שהיא תתאים לכם ולבעיה הספציפית שלכם.

 

תוספי דיאטה

 

דיאטות רבות גם עובדות בעזרת תוסף מסוים שנלקח יחד עם השינויים בהרגלי האכילה. לפני שאתם לוקחים תוספים שאינכם מכירים בדקו היטב מה הם ומה היא פעילותם. תוסף הHCG אשר ניתן במהלך דיאטת HCG

מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. לפני שאתם פונים למכון דיאטה כלשהו, תמיד בדקו שהוא אכן פועל בפיקוח משרד הבריאות ושיש לו את כל התעודות הדרושות. כמו כן תמיד רצוי לשאול חברים וחברות שהצליחו להפחית ממשקלם כיצד הם עשו זאת.

 

רבים מנסים לעשות דיאטה ביחד עם חברים או יחד עם בני זוגם. הם טוענים כי תחושת ה'ביחד' מסייעת מאוד להורדה במשקל, מאחר והבעיה העיקרית בזמן דיאטה היא הייאוש שמתחיל להופיע אחרי זמן מה. כאשר עושים זאת בזוג, הם אומרים, קל יותר לעודד זה את זו, וכך לדיאטה יש סיכויי הצלחה גבוהים יותר. בין אם אתם עושים דיאטה יחד ובין אם לבד, רצוי תמיד לספר לאנשים סביבכם על הקשיים ולתת להם לתמוך בכם- דיאטה אינה רק תהליך חיצוני אלא גם תהליך פנימי משמעותי.

 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.