אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה בכלל צריך עיצוב תעשייתי ?

עיצוב תעשייתי הוא למעשה עיצוב אשר מעניק צורה מיוחדת וצבע מתאים למוצרים תעשייתיים על פי ההגדרות אשר מתקבלות ממזמין העיצוב (חברות יצרניות, מפעלים וכד'). העיצוב הוא אחד החלקים החשובים ביותר במוצר שכן בעולם התחרותי בו אנו חיים, עולם בו לכל מוצר ישנם עשרות מתחרים, העיצוב הוא זה שמושך את הקונה וגורם לו לבחור במוצר אחד על פני מוצר אחר.

פניה למעצב בהקדם תתרום למוצר משמעותית

הרגע בו אתם צריכים לפנות אל מעצב בכדי שיגבש יחד איתכם את הקונספט לצורך עיצוב תעשייתי למוצר שלכם הוא ממש בהתחלה, עוד לפני שיצרתם את המוצר. אם תשתפו את המעצב התעשייתי בהחלטות שלכם עוד בשלבים הראשונים הוא יוכל לסייע בייעוץ לאורך כל שלב היצור הראשוני, יסייע לכם לשמור על הקשר בין המוצר שלכם לבין המותג שלכם כך שכל אדם שיראה את המוצר יוכל לזהות מיד כי מדובר במוצר שלכם (קחו לדוגמא את קוקה – קולה, כל פחית אדומה שתראו מיד תדעו שהיא שייכת לחברת קוקה – קולה) וכמובן כי לאורך כל הדרך הוא ילווה אתכם ויגבש איתכם מאפיינים ייחודיים למוצר שלכם, צבעים מושכים וצורות מיוחדות.

כך, כשהמוצר שלכם יהיה על המדף, לצד שרות מוצרים דומים של חברות אחרות, הקונה ימשך דווקא למוצר שלכם ויבחר בו במקום במוצרים אחרים.

עיצוב תעשייתי נכון מגדיל את המכירות

כאמור, אם תעבדו עם מעצב מקצועי והמוצר שלכם יעבור עיצוב תעשייתי נכון תצליחו להגדיל את מכירות המוצר באופן משמעותי מאוד. לצורך הדוגמא, אתם יכולים לראות חברות רבות שמשדרגות את העיצוב של המוצר בלבד וזוכות להגדלת מכירות באופן משמעותי. הדוגמא הכי טובה לכך היא הקומקום החשמלי. הקומקומים החשמליים שיש כיום לא שונים במאומה מהקומקומים שהיו לפני 5 שנים, השוני היחיד בקומקומים הללו הוא העיצוב. ולמרות שאנשים יודעים כי אין כל חדש תחת השמש, הם תמיד יבחרו לשדרג את הקומקום ולקנות חדש, מעוצב יותר ויפה יותר. זהו הכוח של עיצוב תעשייתי נכון.

העיצוב התעשייתי לא תום שום דבר למצור מבחינה טכנית אלא אך ורק מבחינה חיצונית אך הקונים אוהבים את זה. בעולם בו אנו חיים, עולם בו ערך היופי הינו בדרגת עליונות, עולם בו העיצוב תופס חלק נכבד  ביותר מין העולם, עיצוב תעשייתי הוא הדרך הטובה ביותר להבליט את המוצר שלכם על פני מוצרים אחרים ולגרום לכך שהקונים יבחרו בו ולא במוצר דומה של חברה אחרת.


אודות מחבר המאמר

לינקשייק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.