אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות נישואין מעוצבות – הסוגים השונים

טבעות נישואין מעוצבות – הסוגים השונים

 

החלטת שני בני הזוג להינשא היא החלטה חשובה ומשמעותית ביותר בחייו. החלטה כזאת לוקחים ברוב המקרים פעם אחת או פעמיים בחיים. הפעם הראשונה היא החשובה ביותר, ההכנות לחתונה הן הכנות תובעניות מאוד וכרוכות בהרבה מאמץ פיזי ונפשי. צריך לקבל הרבה החלטות בפרק זמן קצר יחסית. אחת ההחלטות היותר נעימות ומהנות היא ההחלטה על בחירת טבעת נישואין לכלה. הכלות רוצות שטבעות הנישואין שלהן יהיו כמה שיותר ייחודיות. טבעות נישואין מעוצבות באות לענות בדיוק על הצורך הזה. טבעות נישואין מעוצבות ילוו את הכלות והנשים משך כל שנות נישואיהן, הן הסמל הייחודי של מוסד הנישואין. טבעות נישואין מעוצבות מפרידות בין המצב הקודם של רווקות למצב הנישואין.

 

סוגי טבעות נישואין מעוצבות

 

למרות שההלכה הדתית מבקשת טבעות נישואין פשוטות הרי החיים המודרניים דוחפים את הכלות המיועדות לרכוש לעצמן טבעות נישואין מעוצבות, גם הצורך הנפשי של החתנים שהם למעשה הרוכשים בפועל של הטבעות ובעליהן, מכתיב רצון זה. יש רצון רב בקרב החתנים הבעלים לעתיד להרשים את בנות זוגן במחווה ובמתנה מיוחדת שתדגיש את אהבתם ומחויבותם למוסד הנישואין. לכן יש להניח שבני זוג רבים יכתתו רגליים מתוך מטרה מוצהרת לרכוש טבעות נישואין מעוצבות, טבעות אשר יענדו בטקס החופה לקול תשואות הקהל הנרגש. קיים מבחר גדול של טבעות נישואין מעוצבות בחנויות וגלריות לממכר תכשיטים. מעצבי תכשיטים רבים ייהנו מאוד להשביע רצון כלות וחתנים , ויעצבו עבורם את הטבעת המבוקשת. טבעות נישואין מעוצבות יהיו עשויות מזהב או מכסף וכדומה, הטבעות יהיו מעוטרות בסוגי עיטורים וחריטות שונות. טבעות נישואין מעוצבות יכולות גם להיות משובצות באבני חן. בדרך כלל נהוג לרכוש לפני החתונה טבעות נישואין קלאסיות, ולאחר הטקס לשבץ אותן באני חן.

 

היכן לרכוש טבעות נישואין מעוצבות

מעצבי תכשיטים רבים מעצבית בסדנאות האמן שלהם טבעות נישואין מעוצבות. ישנן גם רשתות תכשיטים רבות וחנויות תכשיטים המחזיקים מלאי גדול ומגוון של טבעות נישואין מעוצבות. גם לאלו וגם לאלו יש קטלוגים שמתוכם ניתן לבחור בטבעת הדרושה. מחירי הטבעות משתנה לפי משקל, סוג ועיצוב הטבעת הנדרש. בכל מקרה הכסף המושקע מצדיק את השקעתו שכן הטבעת מלווה את הכלה למשך כל שנות חייה.


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.