אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עצות לבחירת מתנות מקוריות ליום הולדת

 

על מנת לבחור מתנות ליום הולדת או מתנות מקוריות לאנשים הקרובים אליכם, עליכם לדעת למי אתם מתכוונים להעניק אותן. בעוד שהמחשבה היא זו הקובעת, זה יהיה משמעותי הרבה יותר אם נתינת המתנות תהייה מוערכת בפני עצמה. לעיתים תכופות מתנות מגיעות עם תג מחיר. פירוש הדבר הוא שהערך חשוב יותר מן המחשבה עצמה. יש בזה גם איזשהו קשר לשווי המתנה וליעילותה או מנגד, לחוסר יעילותה.

מתנה שימושית היא אינה רק יעילה אלא אמורה גם להתאים לרצון, לטעם ולאופי של האדם שלו אתם מעניקים את המתנה. זה מה שהופך את רעיון הענקת המתנות לדבר כל כך מיוחד.

זה אומר שעליכם לקחת בחשבון מספר פרטים על האדם שלו אתם מעניקים את המתנה. למשל, אתם חייבים לשאול את עצמכם אם האדם נשוי או לא. אתם גם צריכים לקחת בחשבון את התחביבים, תחומי העניין, מצבי הרוח והאהבות שלו. אתם אפילו יכולים לרשום בפניכם את הדברים שהאדם אינו אוהב.

בחירת המתנות הנכונות היא משימה מאתגרת בעבור כמה אנשים. הרעיון הוא שלא סתם תלכו לקניון ותרכשו שם מתנות אקראיות ויקרות. קחו בחשבון את הדברים שאתם יודעים על האדם. לדוגמה, אם הוא או היא אוהבים מוזיקה אז האלבום האחרון של הלהקה האהובה עליו או עליה הוא רעיון נהדר למתנה.

בנוסף, עליכם לשים לב למה שהמתנה שלכם עלולה לסמל. אם אינכם מקורבים מספיק לאדם שלו אתם מעניקים את המתנה אז כדאי שתימנעו ממתן מתנות בעלות צביון נסתר העלול להעליב את האדם. אדם יכול לפרש מוצרים היגייניים למשל, כמו דאודורנט, מברשת שיניים, או מי פה, כמרמזים על מסרים פוגעניים כלפיו.

זה גם חשוב לדעת מהו התקציב שלכם. לא כל המתנות היקרות הן גם בעלות ערך. אולם, עליכם לקחת בחשבון את מקבל המתנה. קיימים עובדים הרוכשים מתנות יקרות על מנת להרשים את הבוסים שלהם. חלק מהבוסים מעריכים את המחווה בעוד שאחרים מרימים גבה.

לבסוף, עליכם לקחת בחשבון את התקציב שלכם. רכישת מתנות ליום הולדת או  סתם מתנות מקוריות אינה מוכרחה להיות עניין יקר. למעשה, אתם יכולים לאלתר על מנת ליצור מתנה משלכם. אם יש לכם כישרון ואתם מסוגלים לצייר ציור, להלחין שיר או לכתוב פואמה אז אתם יכולים להשתמש בכישרונכם. מלבד העובדה שלא תצטרכו לבזבז הרבה, מתנות אלו שוות יותר ממה שכסף יכול לקנות.   


אודות מחבר המאמר

אנימי - מתנות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.