אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מזרונים זוגיים אנשים רבים פונים אלינו למערכת עם שאלות

 מזרונים זוגיים.

אנשים רבים פונים אלינו למערכת עם שאלות בנושא מזרני נוחות. שאלות רבות עוסקות בשאלה איך יודעים אילו מזרנים לקנות? האם מזרונים זוגיים הם המזרנים הטובים באמת? איך יודעים אם חברה באמת מייצרת מזרונים זוגיים או שהיא סתם מפרסמת נתונים ומסתתרת מאחורי סיסמאות ריקות.... במאמר זה ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן בכל מה שקשור במזרנים.

 ראשית כל אין דבר כזה מזרנים בריאותיים או מזרונים זוגיים. אורתופדים (רופאים במקצועם) לא רושמים לכם שם של יצרן מזרנים כתרופה לכאבי גב כפי שהם כן רושמים מרשם לתרופות כמו אנטיביוטיקה. מזרנים מיוצרים במפעלים על ידי יצרני ריהוט או יצרני מזרנים בלבד. ברור שהיצרנים, בעיקר המקצוענים שביניהם, מתייעצים עם מומחים ולעתים אף מעסיקים אורתופדים כדי להבין את הצרכים של אנשים עם בעיות גב אבל המזרנים אינם אורתופדיים. מדובר על מזרנים איכותיים שמיוצרים במיוחד כדי להתאים לצרכים של אנשים עם בעיות גב, דלקות מפרקים, שרירים תפוסים לעתים תדירות ועוד. אותם מזרנים מציעים פתרונות מקיפים לאנשים עם מגוון בעיות והם בהחלט משפרים את השינה והשכיבה עליהם אבל הם לא אורתופדיים ואל תצפו מאורתופד שיאמר לכם אם המזרן שקניתם הוא טוב או לא.

 ישנם יצרני מזרנים איכותיים שמסוגלים להציג בפניכם סדרות מתקדמות של מזרנים באיכות גבוהה (מזרנים קשיחים, מזרנים עם מרכזי קפיצים אשר נקראים מרכז אורתופדי וכו'). הבדיקה היחידה היא בדיקת הגב. כן כן,רק כאשר תשכבו על המזרן תדאו בוודאות אם הוא איכותי או לא. חברות אמינות נותנות לכם אחריות ארוכת טווח למזרנים ויש כאלה המאפשרות לכם לקחת מזרן לתקופת ניסיון כדי להחליט אם הוא נוח או לא. יש חברות המאפשרות לכם לקנות מזרן, לנסות אותו ובאם הוא לא מתאים - לבוא ולהחליף דגם. אלו החברות האיכותיות שמהן כדאי לרכוש מזרנים כי הרי השופט בעניין הזה הוא הגב שלכם.

 


אודות מחבר המאמר

"מזרונים נוחים"

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.