אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ג'קוזי- בדיקות טרם רכישה

ישנם מספר פרמטרים חשובים אותם יש לבדוק לפני רכישתו של ג'קוזי. פרמטרים אלו ישפיעו על הנאתכם ובטיחותכם בעת השימוש במתקן זה. מאמר זה יפרט אודות נקודות חשובות אלו וזאת על מנת שכל צרכן יוכל לבחור את הג'קוזי האיכותי ביותר אשר תואם לצרכיו.

 

שאיבת המים של הג'קוזי

 

בכל ג'קוזי קיימת מערכת שאיבה בעלת מסננים שמטרתם היא לשאוב את המים מהג'קוזי. מערכות אלו יכולות להיות מסוכנות לילדים ולמבוגרים , שכן הן יכולות לגרום לכך ששיער ראשם עלול להיתפס והם יכולים לטבוע. הסכנה כה גדולה עד כי מכון התקנים הישראלי שחרר אזהרה לצרכני הג'קוזי לגבי מערכות שאיבה בעלות יניקות חזקות מאוד. בעת רכישה, אחד הדברים הראשונים אותו הצרכן צריך לבצע הוא בדיקה מקיפה של מערכת השאיבה של הג'קוזי. חשוב לבדוק אם מערכת השאיבה נמצאות בחלקו התחתון של הג'קוזי והאם מדובר במערכת בעלת יניקה חזקה מאוד. אם כן, חשוב מאוד לא להיכנס לג'קוזי לבד וכן לוודא כי הילדים אינם צוללים בג'קוזי. אפשרות נוספת היא לבחור בג'קוזי שבו מערכת השאיבה נמצאת בחלקו העליון ולא בתחתית הג'קוזי.

 

כמות האנשים הנכנסים אל הג'קוזי

 

חשוב לדעת כי לא תמיד החלוקה בג'קוזי היא חלוקה מציאותית. יש פעמים בהן חלקי הישיבה מצומצמים ויכולים ליצור מצב בו כמות האנשים המצוינת במפרט הטכני אינה מתאימה למספר האנשים הנכנסים בפועל אל הג'קוזי. ההמלצה היא תמיד לבדוק (בפועל) האם הג'קוזי מתאים ונוח לכמות האנשים המעוניינים להשתמש בו, בו זמנית.

חשוב שכל אדם אשר נכנס אל הג'קוזי ישב בו בצורה נוחה ויהיה לו מספיק מקום לרגליים, דבר זה יאפשר להימנע ממצבים לא נעימים שבהם אדם אחד מפריע לאדם שני, שכן קיימת נגיעה של איברים וכן מצבים בהם הצרכן מגלה כי הוא לוקה בכאבי גב משום ישיבה לא נוחה בג'קוזי.

 

צריכת החשמל של הג'קוזי

 

חשוב מאוד לבדוק כמה חשמל צורך הג'קוזי מדי חודש. פעמים רבות העלות החודשית של החשמל יכולה להאמיר למאות ואף אלפי שקלים בחודש, הפתעה בה אף אחד מהצרכנים אינו מעוניין. הערכה של תצרוכת החשמל החודשית יכולה להיעשות על ידי בדיקה של שיטת הסחרור של המים וכן עיון במפרט הטכני המפרט מהו גוף החימום בו משתמשים בג'קוזי אותו מעוניינים לרכוש.

 

נקודות חשובות נוספות

 


אודות מחבר המאמר

Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.