אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקון מזגנים על ידי טכנאי מזגנים מומחה

תיקון מזגנים על ידי טכנאי מזגנים מומחה

לאחרונה, בשל ההתחממות הגלובלית, קמו חברות מזגנים חדשות והתווספו לאלה הקיימות, אשר מתעצמות והולכות ומגדילות את שוק המיזוג בישראל לממדים שלא הכרנו. גם טכנאי מזגנים, אשר זיהו את הפוטנציאל הריווחי לביקוש ההולך וגובר לשירות, תיקון מזגנים והתקנה, הלכו והתרבו.

הצפת השוק בבעלי מקצוע הקשורים לתיקון והתקנת  מזגנים מבורכת שכן ישנה תחרות גדולה הן להתקנת מזגנים וכן טכנאי מזגנים אשר מוזילות את מחירי השוק אך עם זאת כמו בכול דבר, עלינו להיזהר משרלטנים המזהים את הביקוש וקופצים על המציאה אך ללא הכלים הנדרשים לשם ביצוע העבודה.

טכנאי מזגנים הוא מקצוע לכל דבר אולם כאן מדובר במקצוע אשר דורש ידע, ניסיון, ומיומנות בכמה וכמה תחומים מאחר והמזגן מורכב ממערכות שונות, הראשונה שבהם הינה מערכת החשמל.

רוב חלקי המזגן מופעלים על ידי חשמל למשל המדחס, מנועים, גם בחלקו הפנימי וגם בחלקו האחורי, מחליף חום אשר אחראי על החלפה בין קירור לחימום,  ועוד רכיבים נוספים. טכנאי מזגנים חייב לעבור הכשרה בחשמל על מנת שיוכל לטפל בתקלת מזגן הקשורה למערכת זו. טכנאי שלא עבר הכשרה בחשמל עלול לגרום נזק למזגן או גרוע יותר לגרום לשריפה וכמובן הוא מסכן את עצמו.

מערכת נוספת שמצריכה מיומנות וניסיון של הטכנאי הינה מערכת הגז במזגן. גז המזגן הינו הכרחי בפעולת  הקירור. הגז זורם דרך צינורות נחושת. קורה לא מעט שנוצר סדק בצינור והגז במערכת דולף דרכו עד כדי הפסקת הקירור במזגן. במיקרה כזה מילוי גז לא יועיל מהסיבות הברורות, ראשית יש לסגור את הסדק על מנת למנוע דליפה לפני שממלאים גז חדש, את הסדק אוטמים על ידי מבער (ברנר) אש בטמפרטורה של אלפי מעלות ועל ידי התכה של הנחושת ובתוספת חומר מסויים סוגרים את הסדק בצנרת. פעולת ההלחמה דורשת מיומנות ובנוסף זהירות ובטיחות בזמן העבודה מלחים לא מקצועי עלול להתיך את הצינור ולגרום נזק גדול יותר למזגן, טכנאי מזגנים לא זהיר עלול לגרום לשריפה ולתוצאות חמורות אף יותר.

טכנאי מזגנים מקצועי יתקן את המזגן במהירות רבה יותר ויחסוך לך זמן יקר ולכן מומלץ לברר היטב לגבי המקצועיות והניסיון של טכנאי מזגנים לפני שמכניסים אותו אלינו הביתה.

למען בטיחותכם- טכנאי מזגנים מומחה


אודות מחבר המאמר

טכנאי מזגנים מומחה לתיקון כול סוגי המזגנים 24 שעות ביממה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.