אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארזו מזוודה ובואו לטיול בצפון

 

הלחץ, המרדף אחר הישגים, כל שצריך לעשות הוא לארוז תיק או מזוודה להיכנס לאוטו ותוך זמן קצר תגיעו לגן עדן נוסח ישראל.

טיול בצפון הוא המענה לכל בעיותיכם. אזור צפון הארץ הינו אזור פסטוראלי המתאפיין בנופים ירוקים, נחלים מפכפכים, ופסגת חרמון אחת מושלגת. השילוב של הנופים הללו בתוספת אורח חיים רגוע יותר, אווירה נינוחה ואוויר נקי- הופכים את המקום לאזור אטרקטיבי לטיולים לכל המשפחה, לחגיגת ימי הולדת 40, ימי הולדת 50, בר מצווה, ימי הולדת 60, מסיבת רווקות, טיול רומנטי וזוגי או סתם יום כיף עם החברים או ימי כיף לעובדים בחברה.

אטרקציות בטיול בצפון

סיבה נוספת לכך שהצפון כה אטרקטיבי עבור מטיילים, היא העובדה שבאזור זה ניתן למצוא שלל אטרקציות ופעילויות המתאימות לכל שכבות הגיל, מקטנים ועד גדולים. להלן מספר פעילויות אפשריות לתכנון הטיול בצפון: מסלולים רגליים או מסלולי אופניים המצויים לאורך הנחלים וההרים בצפון. ניתן להשיג בכל מלון או צימר מפה ובה מגוון רחב של מסלולי טיולים והליכה המצויים באזור. כמו כן, ניתן לעשות טיול ג'יפים, ניתן לבקר בכפרים הדרוזים, ליהנות מפארק השעשועים לונה גל, לחתור בקיאקים בירדן, טיולי סוסים, מסעדות רבות ומגוונות, סיורי יקבים, סיורים קולינאריים ברחבי הצפון, ביקור במוזיאונים, פינוק בספא ואלה הן רק קצה האפשרויות המוצעות למבקרים בצפון .

סיורים קולינאריים בעת הטיול בצפון

למי מכם שרוצה להפוך את הטיול בצפון למיוחד ולחוויה בלתי נשכחת, רצוי שיזמין מבעוד מועד סיור קולינארי. את הסיורים ניתן להזמין באתר האינטרנט של גיל להב או בכל חברת טיולים מאורגנים בארץ. אם ברצונכם להזמין סיור קולינארי בצפון עליכם לבחור מבין שלושת האופציות האפשריות בצפון, סיור בעיר נצרת, סיור בין מטעי הנשירים בצפון, וסיור בעקבות הבשר ברמת הגולן

האופציה החמה לסיור קולינארי

 אחת האופציות המומלצות ביתר, מבין שלל הסיורים שכולם חווייתיים ומהנים, היא טיול בנצרת- טיול בסמטאות הצרות של העיר העתיקה במהלכו תבקרו במאפייה מיוחדת בה אופים פיתון "סדין " דקיקות עליהן מורחים רוטב עגבניות מפולפל , גבינת לבנה סמיכה וזעתר. כמו כן תבקרו במפעל טחינה מקומי משובח במיוחד. יערך ביקור בחנות ממתקים קטנה ומטריפת חושים, ובנוסף יהיה סיור בין אוצרות השוק של נצרת, בחנות תבלינים עתיקה וכמובן תזכו לטעום מדברי המתיקה הייחודיים לעיר נצרת שגם ילוו בסיפורים אודות תעלומה מרתקת במיוחד – מי אוחז בכנאפה הטובה ביותר בעיר נצרת? הסיור יסתיים עם ארוחה במסעדה מקומית, וכבוגרי יום בעיר נצרת, תטעמו ממטעמי המטבח הגלילי המקומי.

סיור שכזה היפוך כל טיול בצפון לחוויה בלתי נשכחת שתיזכר לעוד שנים רבות. הסיורים מותאמים לכל הגילאים ומותאמים לימי כיף וימי הולדת. אז כעת באמת כל שנותר לכם הוא לארוז מזוודה ולבוא לטיול בצפון

 


אודות מחבר המאמר

גיל להב - סיורים קולינריים וטיולים מאורגנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.