אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תקציב לרכישת ציוד לתינוקות

הורים צעירים שמצפים לילד הראשון שלהם לא מוכנים במקרים רבים לשאת את המחשבה שהתינוק לא יקבל את המיטב בכל דבר, מקרם נגד תפרחת חיתולים ועד לרישום למשפחתון בו מחנכים את התינוקות לקרוא ולכתוב לפני שאלה מתחילים לזחול. הורים כאלה הם קהל היעד העיקרי של החנויות יוקרתיות המציעות ציוד לתינוקות. הם אלה שמתעניינים ברכישה של חבילות לידה, או במילים אחרות של סטים מוצרים הכולל, לדעת החנות, את כל מה שנדרש להכין לקראת הלידה.

 

רכישת חבילת לידה היא מעשה שמקל מאוד על הבחירה, למעשה זה כמעט פוטר את ההורים מהצורך לחשוב אילו פריטים יידרשו להם. כל מה שנותר להם לעשות זה לבחור את העיצוב. יחד עם זאת, כאשר מגיעים לעניין המחיר, מסתבר שחבילת לידה עולה אלפים, ובמקרים רבים עשרות אלפי שקלים, מה שלא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה.השאלה שנשאלת באופן טבעי היא כזאת: אם רשימת הציוד לתינוקות היא כה ארוכה והפריטים כה יקרים, איך מסתדרים כלכלית ההורים האחרים, בייחוד משפחות ברוכות ילדים?

 

על מנת לענות על השאלה נדרש להבין קודם כול, שציוד לתינוקות הוא מושג רחב מאוד, ומכיל פריטים רבים שאינם בגדר חובה.  אין ויכוח שזה נחמד מאוד לרכוש וילונות תואמים למצעים של מיטת התינוק, אבל ברור שאין בכך הכרח. טרמפולינה, נדנדה, הליכון – כל אלה הם פריטים שיכולים להיות מצויינים, אבל ניתן בהחלט להסתדר בלעדיהם.

 

לאחר הסינון של הפריטים שאין בהם צורך מיידי ואקוטי, ניתן לעבור לעניין המחירים. טווחי המחירים בקטגוריה של ציוד לתינוקות הם רחבים מאוד. כך, למשל, ניתן לרכוש עגלת תינוק במחיר של חמשת אלפים שקל, וניתן לרכוש עגלת תינוק במחיר של אלף חמש מאות שקל.  בדקו מהם הצרכים הייחודיים שלכם: למשל, האם אתם זקוקים למיטת תינוק או שמתכוונים להשכיב אותו בעריסה? האם העגלה היקרה מספקת לכם פתרונות חיוניים או שמחירה נובע מהעיצוב הייחודי שלה? האם חשוב לכם נושא המיתוג, וכמה אתם מוכנים לשלם עבורו?

 

לסיכום, בעת רכישת ציוד לתינוקות, חשוב לזכור כי איכות היא מענה הולם לצרכים האמיתיים שלכם, ולא לצרכים של מישהו אחר. חשבו מהם הפריטים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם; חשבו אילו פונקציות ותכונות בפריטים האלה חשובות באמת; חשבו האם ניתן לדחות את הבחירה למועד מאוחר יותר, כאשר תבינו טוב יותר את הצרכים של התינוק. אם תעשו את כל הדברים האלה, תגלו שהתקציב הדרוש לרכישת ציוד לתינוקות נמוך בהרבה ממה שחשבתם בתחילת הדרך.


אודות מחבר המאמר

אירה פינסקר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.