אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימוד באינטרנט עם מורה פרטי

למה בכלל ללמוד עם מורה פרטי?

מורה פרטי מהווה נדבך חשוב בחיזוק ההבנה הלימודית של תלמידים רבים בשלבים השונים של ההוויה החינוכית המהווה משעול בו צועדים כולנו כבר משלב הינקות ועד שלב הבגרות המסתיים בדרך כלל בלימודים אקדמאים לתואר ראשון או לתארים מתקדמים.

עד כה מורה פרטי היווה מעיין "מותרות" עקב המחיר הגבוה של שיעור פרטי עם מורה פרטי טוב. מצב זה נשמר עקב השוק המאסיבי ממנו נהנו מספר מצומצם של מורים פרטיים טובים וכן עקב העובדה כי השוק של ההוראה הפרטית היה מפולג לפי אזורים עליהם "שלטו" מספר מצומצם של מורים פרטיים.

כיום, בעידן הלימוד באינטרנט המצב השתנה. המורה הפרטי הופך לנגיש יותר ויותר על ידי יצירת "בית ספר ווירטואלי" באינטרנט אליו יכולים תלמידים מכל מקום בעולם להיכנס, לבחור את המורה שאיתו הם רוצים ללמוד ולהתרשם מביצועיו של מורה זה בעזרת חוות דעת של תלמידים שלמדו כבר עם מורה פרטי זה, כל זה במחירים נמוכים הרבה יותר שנובעים מהעובדה שהמורה בכלל לא צריך כבר להגיע אל התלמיד ולמעשה אין לו הוצאות מיותרות מעבר למאמץ ההוראה עצמו.

שיעור פרטי בתצורה זו מתבצע בכיתת לימוד ווירטואלית שבה גם אפשר ללמוד וללמד קבוצה של תלמידים ולמעשה להקטין עוד יותר את עלות השיעור הפרטי. מורים פרטיים רבים בוחרים היום ללמד אונליין באינטרנט ולגבות את כספם גם כן באמצעים ווירטואליים וכך לפשט את עסק ההוראה הפרטית שלהם.

איך עובד לימוד באינטרנט?

מורה פרטי מקבל בית ספר ווירטואלי בעזרתו הוא נהיה נגיש לתלמידים שמחפשים לימוד אונליין. התלמיד מזמין שיעור מהמורה ולאחר אישור של המורה התלמיד והמורה מקבלים קישור לכיתה הווירטואלית לשיעור זה. מכאן והלאה השיעור מתבצע בדיוק כמו שיעור פרטי רגיל. התשלום על השיעור הפרטי מתבצע באמצעות כרטיס אשראי והתלמיד מקבל מיד לאחר השיעור טופס למשוב של המורה ושל השיעור. קל ופשוט.

הלימוד באינטרנט היא דרך הלימוד של העתיד. תלמידים שרוצים ללמוד ביחד אונליין יכולים גם כן לעשות זאת באמצעות בית הספר הווירטואלי על ידי קבוצות לימוד ששקולות לכיתות הלימוד המסורתיות ולקיים מפגשים ווירטואליים עם תלמידים אחרים שלומדים את אותו המקצוע או לשתף או אפילו למכור ביניהם חומרי לימוד.

 

 


אודות מחבר המאמר

שיעורים - לימוד באינטרנט

מאפשר לימוד אונליין.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.