אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסחר עצמאי בבורסה

 

לאחרונה אנו עדים לתופעה , וגוברת של משקעים בבורסה שהחלו לקחת את ניהול תיק ההשקעות שלהם לניהול עצמי מברוקר מקצועי שהיה גבוה עמלות בגין השhרות שהוא מעניק.

לא מעט מהמבצעים מסחר עצמאי הבינו שעם השכלה בתחום ונסיון הם יכולים להשיג לעצמם לא פעם תשואה גבוה יותר ממנהל התקים.

על מנת להשיג תשואות גבוהות ככל הניתן עליךלנסות להוריד את  מרכיב ההוצאות ככל הניתן, במאמר זה נתמקד בהוצאות עבור עמלות המסחר שגובה ממך חבר הבורסה בגין כל פעולה של קניה או מכירה של נייר ערך ובשרותי המסחר השונים שמעניק לך הברוקר.

לא מעט סוחרים אשר מבצעים מסחר עצמאי ועוקבים אחר התשלום שלהם לברוקר בגין עמלות המסחר מגלים כי עמלות אלה מגיעות למאות ואף לאלפי שקלים מידי חודש בחודשו, אחת מהדרכים להוזלת עמלות אלה ולחיסכון משמעותי היא הצטרפות לקבוצת רכישה.

כחבר בקבוצת רכישה אתה נהנה מעמלות ומשירותי מסחר האטרקטיביים ביותר, כאילו אתה סוחר באמצעות תיק השקעות גדול במיוחד וכאילו אתה מבצע הקיף פעילות של קניה ומכירת ניירות ערך גדול במיוחד, קיימת אף הטבה בלעדית - אפשרות לקבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום, דבר שמוזיל את חבילת ההתקשרות שלך מול הברוקר משמעותית!

במערכת האוטומטית, כלי מסחר רבים ומגוונים, בין היתר תוכל למצוא פקודות מסחר אוטומטי מתקדמות כגון סטופ לוס , טייק פרופיט, טקיילינג סטופ, פקודות הנדרכות מחדש, פקודות עוקבות, פקודות ההופכות פוזיציה מפוזיציית שורט ללנוג וההפך, פקודות מסחר על פי תשואת תיק  ההשקעות שלך ועוד ועוד. המערכת מאפשרלך ניהול סיכונםי מתקדם בעת המסחר באופציות מעוף ומאפשרת לך לשיטה מלאה על המסחר.

הינך מוזמן ליצור קשר וליהנות ממגוון מערכות מסחר אוטומטי למסחר בבורסה לניירות ערך הישראלית, כמו כן תוכל להזמין מערכות מסחר אוטומטי בפיתוח אישי - רובוט מסחר אוטומטי - אלגו טריידינג - אשר יאפשר לך לבצע את שיטת המסחר שלך בצורה אוטומטית לחלוטין ללא התערבותך במשך כל יום המסחר.

במערכת המסחר אף קיים סימואלטור מסחר בבורסה אשר יאפשר לך ללמוד, להכיר ולהתנסות סמחר באופציות מעוף ללא תשלום דמי לימוד, כמו כן הסימואלטור יכול לשמש אותך להכרת המערכת ללא תשלום "דמי לימוד" ,

כמו כן תוכל להצטרף לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר בבורסה ושירותי מסחר בבורסה הכוללים בין היתר עליות של 1.85 לאופציות מעוף, עלויות 0.07-9% למסחר במניות ויתר ניירות ערך אשר נסחרים בבורסה הישראלית!

מסחר אוטומטי זה GO4IT 


אודות מחבר המאמר

GO4IT,מסחר אוטומטי בבורסה, מתמחים בכול פתרונות המסחר האוטומטי לסוחרים בבורסה הישראלית 

מערכת מסחר אוטומטי GO4ITRADER  מאפשרת לך לסחור בבורסה הישראלית בצורה אוטומטית לחלוטין.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.