אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גניקומסטיה -ההבדל הגדול בין גברים לנשים

מתקדמים ככל שנהיה, או ככל שנחפוץ להיות, מראה סקסי של אישה עדיין יכול לגרום לנו לתגובות רגשיות מקדמת DNA ולשלל דמיונות ומחשבות, חזותיות יותר או חזותיות פחות. אפשר להסתכן ולומר כי חזה האישה, בכל משאל מקרי ובכל מקום עלי אדמות, יתפוס מקום של כבוד בשאלת האיברים הסקסיים ביותר שיכול גבר לחשוב עליהם בראותו אישה. ישנם כאלו המעדיפים חזה גדול ומלא, ישנם כאלו החולמים על חזה קטן ו"חצוף" וישנם כאלו שאין להם העדפה מסוימת, והם מרוצים מכל סוג שהוא. לגבי השאלה ההפוכה, איזה חזה מעדיפות הנשים אצל הגברים שלהן או איזה חזה מעדיפים הגברים שיהיה להם, הרי שכאן אין מספר תשובות אפשריות ולא מדובר על שאלון אמריקאי מרובה אפשרויות. חזה הגבר יכול להיות רק מוצק, לא בולט ועדיף שרירי. מצב של חזה בולט ונפול, מה שנקרא בשפה המקצועית גניקומסטיה, הוא מצב החורג והסוטה מהנורמה המקובלת ולכן גם הופעת הסימפטומים של הבעיה מהווה בעיה חברתית, אסתטית ונורמטיבית שיש לטפל בה במהירות וביעילות על מנת למזער את הנזקים ואת הבעיות שהלוקה בה יכול לחוות- כאשר ברוב הגדול של המקרים מדובר על בעיות ברמה הפסיכולוגית ובביטחון העצמי שנפגע, יותר מאשר בעיות בריאותיות או פיזיות.

מצב של גניקומסטיה יכול להופיע בשלל אופנים וצורות ועדיין לא ידוע הגורם המדויק הגורם לתופעה הזו, יכול להיות זה פגם מולד, אורח חיים מסוים, גנטיקה תורשתית או כל דבר אחר, אך התוצאה הסופית היא הופעת חזה נשי לכל דבר, מבחינת בליטה וגודל, בגוף הגבר. לעיתים בתופעה באה לידי ביטוי בחזה גדול ונפול ולעיתים בנפיחות מינורית או צורה וקווי מתאר נשיים סביב החזה הגברי.  למרבה המזל, הדרך לטפל בתופעת גניקומסטיה היא פשוטה ומהירה ודורשת או ניתוח כירורגי קצר להסרת רקמות כבדות או, במקרים אחרים, ניתוח שאיבת שומן ותו לא, בשני המקרים, הטיפול הוא חד פעמי ואינו דורש, למעט במקרים חריגים ביותר, חזרה על ההליך וביצוע תיקונים חוזרים ונשנים.

ניתוחי גניקומסטיה יכולים להתבצע רק לאחר גיל 18 מכיוון שעד לגיל זה, פחות או יותר, החזה והשדיים עדיין נבנים ומתפתחים ורק לאחר שהמבנה שלם יציב וקבוע, אפשר לראות אם אכן קיימת בעיה אסתטית ולטפל בה תוך ביטחון שהגוף, בהליכי ההחלמה העצמיים שלו, לא יחזור על הטעויות שביצע בתקופת עיצוב החזה. מה גם שלעיתים עד גיל 18 יכול החזה לשנות צורתו אף מספר פעמים ו"לאבד" את צורתו הנשית ללא צורך בהתערבות קוסמטית.

 


אודות מחבר המאמר

כותב מאמרים מומחה- כתיבת תוכן מקצועי ואיכותי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.