אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עורך דין נזיקין – התשובה לכל פגיעה

עורך דין נזיקין – התשובה לכל פגיעה

עורך דין נזיקין הוא איש המקצוע המתמחה בייצוג אנשים שנפגעו בגופם, והם זכאים לקבל פיצויים בגין פגיעה זו. דיני הנזיקין הינו תחום הכולל בתוכו נזקי גוף מתקיפה, מנפילה , רשלנות רפואית, נזקי רכוש, מוצרים פגומים, לשון הרע/הוצאת דיבה וכדומה.

עורך דין נזיקין ידע לבנות את התיק על כל מרכיביו הכוללים את הוכחת הנזק, הוכחת גודל הנזק, האם היתה רשלנות של המעביד ומהם חובות הזהירות שלו במקרה של תאונת עבודה, האם היה קשר סיבתי וכדומה. את כל אלה יכול עורך דין נזיקין להוכיח בטענות משפטיות, ולגבות אותן בחוות דעת של מומחים בתחום הפגיעה.

עורך דין נזיקין הוא בעל קשרים עם מומחים בתחומים שונים: רופאים מומחים, מהנדסים, שמאים, ומומחים מתחומים שונים אחרים. עורך דין נזיקין מכיר את התנהלות סדרי הדין של בתי המשפט במשפטי נזיקין, ויוכל לייצג אתכם בכל תביעה נגד מעביד, נגד מוסד כזה או אחר, רשויות מקומיות, עיריות וכדומה, על מנת להשיג עבורכם את המקסימום בגין הפגיעה שבה נפגעתם. עורך דין נזיקין מטפל גם בתביעות של ילדים שנפגעו בשטח בית הספר במסגרת ביטוח תאונות תלמידים ואף מחוצה לו.

 

תאונות תלמידים

הורים רבים אינם מודעים לעובדה כי ילדיהם מבוטחים מפני תאונות שארעו בבית הספר, בדרך אליו וממנו במסגרת פוליסת ביטוח, שבה אמורים כל תלמידי ישראל להיות מבוטחים. בנוסף לכך, אם נפגע תלמיד בבית הספר כתוצאה מרשלנות מי מעובדי המוסד, הוא זכאי לפיצוי מן המוסד בגין נזקי הגוף שנגרמו לו.

הפוליסה מקנה לתלמיד פיצוי בגין הנכות שנגרמה לו, לצמיתות ואף בשל נכות זמנית המרתקת את הילד לביתו, וכן גם מכסה הוצאות רפואיות שחוק ביטוח בריאות ממלכתי אינו מכסה , פיצוי בגין מקרה מוות ועוד כיו"ב.

כדי לדעת את הזכויות שלכם ולקבל את המגיע לכם מומלץ לפנות למומחה בתחום - עורך דין נזיקין.

 

 


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.