אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגוון אטרקציות באילת

איזו דרך טובה יותר להעביר את חופשת הקיץ שלכם אם לא בנופש בעיר התיירות של המדינה. אילת, עיר השמש הנצחית, ידועה בחופייה המרהיבים, הנוף המדבר המקיף אותה, מספר המלונות העצום שיש בה, ובעיקר בכמות האטרקציות הייחודיות שגורמים לנופשים בה לקפץ ממקום אחד לשני ולא להפסיק להנות כל החופשה!

אז מה יש לנו לעשות?

אילת היא עיר התיירות המובילה בארץ, וע"פ סקרים של השנים האחרות גם בעלת הצמיחה התיירותית המהירה ביותר, מה שאומר שגם אם לפני שנה ביקרתם באילת, ואתם אומרים לעצמכם שגם ראיתם שם הכל, סביר להניח שבזמן שחיתם את החיים שלכם, הלכתם לעבודה ובית הספר, אילת כבר הכינה לכם שלל אטרקציות באילת חדשות שתוכלו לגלות ולהנות יחד עם כל המשפחה.

אטרקציות ימיות

אטרקציות באילת לכל המשפחה 

ספורט ימי אתגרי – באילת, קיימים לאורך מספר חופים, לא מעט אפשרויות לקיום ספורט ימי אתגרי שיגרום להנאה לאורך כל שעות היום. החל משיט בקייאקים, אבובים, בננות, סירות מירוץ, סקי ים, סקי עם מצנח ועוד מלא מלא הפתעות מהנות.

 

צלילות ושנורקלים -  אילת היא אחד מאתרי הצלילה והשנירקול המובילים בעולם, עם שוניות ענקיות מימדים ומגוון מינים ימי עצום. באיזור חוף האלמוגים, המכיל שונית אלמוגים מוגנת, תמצאו בקרבת מקום לא מעט מועדוני צלילה שישכירו לכם את כל הציוד הדרוש למשימה. המועדונים אף מספקים מדריך וצלילות היכורת לאלו מבינכם שלא עשו קורס צלילה.

 

שיט ביאכטה – אם מתחשק לכם שיט זוגי רומנטי או יום כיף בסירה לכל המשפחה, באילת ישנם לא מעט סירות להשכרה עם צוות שלם שיפעיל לכם אותה ואפילו יכין לכם ארוחה. אין דבר יותר מהנה מיום כיף על סירה בים לכל המשפחה.

אטרקציות יבשתיות

אטרקציות באילת ביבשה

עיר המלכים – פארק שעשועים מיוחד במינו בנושא התנ"ך. הפארק, שמספק חוויה יוצאת דופן לכל המשפחה, מכיל בתוכו מתקנים מיוחדים כמו מערת התנ"ך, מנהרת האשליות, ספירלת דוד ומפלי שלמה. מתקנים שלא תמצאו בשום פארק אחר בעולם. לאחרונה גם נפתח עוד מתחם שעשועים צמוד – עולם הפנטזיה, בו תוכלו להנות מאפילו עוד מתקנים כמו קרוסלות, רכבות הרים ועוד.

טיולי שטח בטרקטורונים – המדבר הסמוך לאילת מספק חווית שטח אתגרית בלתי פוסקת. אטרקציות באילת של טיולי טרקטורונים מאפשרים לכם לשכור ג'יפ עם נהג או בלי, ולצאת לקרוע את המדבר. לקפץ מדיונה אל דיונה ולחוות אותו כמו שלא הייתם יכולים בשום דרך אחרת.

פארק תמנע – אם במדבר עסקנו, ורציתם קצת לדעת עוד עליו. בפארק תמנע הסמוך לאילת, תוכלו לבקר במכרות הנחושת, לעשות הפעלות של חול צבעוני בבקבוקים לילדים, וללמוד עוד על המדבר ועל התושבים שפעם פקדו אותו.

אטרקציות באילת לא נגמרות אף פעם! - אילת מפוצצת באטרקציות ופעילויות שינעימו את זמנכם בעיר וידאגו שרק תרצו לחזור אליה שוב בחופשה הבאה שלכם.


אודות מחבר המאמר

יועץ אטרקציות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.