אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התקופה טרם החתונה

 

התקופה טרם החתונה

 

 

התקופה טרם החתונה שלכם היא ללא ספק התקופה הכי עמוסה ומרגשת בחיי בני הזוג, ובמיוחד עבור הכלה שנאלצת בנוסף לכל הסידורים וההתרוצצויות בין הגורמים השונים לחפש את שמלת חלומותיה. מעל כל ההחלטות חשובות שלבטח תשפענה על אופי האירוע המתקרב עומד ומרחף התקציב והחששות המתלווים לו.

בעיקר, כלות רבות מתלבטות בהחלטות החשובות כמו בחירת שמלות כלה 2013   , אך גם על המקום בו ייערך האירוע של חייהן,  מי יהיו ברשימת האורחים, תקליטן וצלם.

מה חשוב לדעת על התקופה טרם החתונה?

מה שחשוב הוא בעיקר להירגע בתקופה זו ולנסות ליהנות ממנה. במיוחד כאשר מדובר על מצב בו כלות אשר מתרגשות יותר מדי או לחוצות מהמצב עלולות לפתח מתח נפשי שעלול להיות ניכר במצב עור הפנים.  חשוב כמובן לא להילחץ ולערוך את כל ההכנות מספר חודשים לפני כדי שיהיה זמן לכל דבר ועניין.

שנית, כדי לצלוח את משימת בחירת המקום לאירוע שלכם אנו ממליצים לכם לחפש כמה שיותר חוות דעת והמלצות על מקומות מומלצים ועל אנשי מקצוע איכותיים שייתנו את הטוב ביותר עבורכם באירוע. כך גם תוכלו לחסוך זמן וכמובן כסף.

בתקופה טרם החתונה ישנם מספר כללים בהם תצטרכי להתחשב כאשר את בוחרת סלון כלות:

באמצעות אומדן התקציב שעומד לרשותך תוכלי לשקול את בחירתו של סלון כלות מול מעצב שמלות כלה כאשר ברוב הפעמים העסקה הטובה יותר היא ב סלון כלות    היות ושם כבר נמצאים כל השירותים להם את זקוקה מלבד שמלת כלה: איפור מקצועי, עיצוב שיער, אביזרים וכמובן גם תכשיטים.

שמלות כלה 2012  תוכלי להשיג בהוזלה גם אצל מעצבים לא ידועים במיוחד אך לא פחות כישרוניים ,

לכן עלייך לחפש היטב ולבדוק מי עונה על דרישותייך באופן הטוב ביותר.

כאשר את בוחרת שמלת כלה חשוב מאד שתתייחסי להרגשתך בה: חשוב שתרגישי בנוח כדי שתיראי יפה וטבעית- מה שרצוי במיוחד בערב הכי מרגש בחייך.

 

הקפידי שהשמלה שתעטר את גופך ותשתקף מבעד לתמונות תתאים לאופייך ותשקף את העדפותייך. אל תתפשרי על איכות בכל הנוגע לשמלתך, לאיפור ולעיצוב השיער בדיוק כפי שלא התפשרת על החתן...


אודות מחבר המאמר

פרסום מאמרים מקצועיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.