אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תמרון בעגלות לתינוקות

עגלות לתינוקות מיועדות לאפשר לנו את חופש התנועה עם התינוק, לשחרר אותנו מהצורך לשאת אותו על גופנו, לעזור לנו להגיע ממקום למקום במהירות ובקלות. ניתן לראות עגלות לתינוקות ברחובות עירוניים, בפארקים ויערות, על חוף הים, בתוך מבני משרדים וכמעט בכל מקום אחר.  לכן אחד השיקולים החשובים בבחירת עגלה לתינוק הוא יכולות התמרון שלה.

 

יכולות תמרון בעגלות נקבעות על ידי מספר גורמים. ראשית כל נדרש לדעת מהו אופי השימוש העיקרי בעגלה, האם ברחובות העיר או על דרכי עפר ומדשאות. גלגלים גדולים מרככים את העליות והירידות שחווה התינוק בעת עליה וירידה מאבני שפה, במהמורות וכדומה. אם אתם מתכוונים להסיע את העגלה בדרכי עפר, בפארקים או במקומות בהם אין מישור חלק, עדיף לכם לבחור מתוך הדגמים בעלי הגלגלים הגדולים. בנוסף לגודל, בדקו גם ממה עשויים הגלגלים. גלגלי גומי רכים תורמים לתחושת נסיעה שלווה ונינוחה.

 

דבר נוסף שנדרש לבחון הוא מידת העצמאות של הגלגלים ואפשרויות הנעילה שלהם. אם כל הגלגלים מסתובבים באופן עצמאי, אז תוכלו לפנות ולסובב את העגלה בקלות בשבילים מישוריים, על מדרכות וכדומה. יחד עם זאת, בדרכי עפר או חול, על משטחי דשא וכדומה מומלץ לנעול את זוג הגלגלים הקדמי על מנת שלא יסתובבו באופן שרירותי. נעילה כזאת תאפשר לכם לכוון את התנועה ביד רמה, ולא לעצור בכל מהמורה.

 

דגם של ידיות משפיע גם הוא על יכולות התמרון. דגמים של עגלות בעלי ידית רוחבית מלאה מאפשרים את השליטה על העגלות ביד אחת. בדגמים בעלי שתי ידיות נפרדות השליטה ביד אחת היא קשה עד בלתי אפשרית. לכן, מי שמתכוון להוביל ילד נוסף ביד, לדבר בטלפון או לעשות כל פעולה אחרת שתחייב אותו להסיע את העגלה ביד אחת בלבד, מומלץ שיבחר דגם עם ידית רוחבית.

 

לסיכום, עבירות ויכולות תמרון של עגלות לתינוקות הן קריטריון חשוב ביותר לבחירה, לצד נוחות התינוק. עגלה נוחה התואמת את תנאי הדרך יכולה להפוך את חוויית הנסיעה לנעימה ונינוחה, ולאפשר לכם להסיע את התינוק בצורה בטיחותית וקלה, ללא הפרעות וללא עצירות מיותרות.

 

 


אודות מחבר המאמר

אירה פינסקר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.