אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זה ספיד דייט ואיך הוא יכול לעזור לכם למצוא זוגיות

חלקכם בוודאי שמעתם על המושג "ספיד דייט" וחלקכם ייתכן ולא. לכאורה זו נשמעת כמו דרך חפיפניקית ושטחית להיכרות. רבים נרתעים ממנה בשל מה שנראה כמו פגישות קצרות, שבלוניות ומשעמעמות עם כמות רבה של גברים או נשים.

למען האמת, לספיד דייט ישנם חסרונות – כמו לכל תחום. אך הוא טומן בחובו גם תועלות רבות. לכן, במאמר זה אסביר בתמציתיות מהו ספיד דייט, איך נראה ערב ספיד דייט טיפוסי, וכן אסביר איך הוא יכול לעזור לכם למצוא זוגיות.

 

מדוע 5-10 דקות מספיקות

אף אחד מאיתנו לא מאמין בשטחיות, וכולנו רוצים להאמין שיש משהו בעולם שהוא מעבר לסתמי. עם זאת, כשזה מגיע לזוגיות והיכרות בין גברים לנשים, מחקרים מצביעים על תופעה מעניינת למדי.

גם גברים ואפילו גם נשים, יכולים תוך דקות ספורות להחליט אם יש סיכוי להתאמה ולקשר עם בן האדם שמולם. לא מדובר רק במראה חיצוני, אלא גם בדינמיקה, ביכולת למצוא חיבור וכו'.

אנחנו רואים זאת למשל בפגישות מקריות – בברים ומסיבות. אנחנו יכולים לדבר מספר דקות, וזה יהיה מספיק כדי לראות שיש קליק, להחליף טלפונים ולקבוע להיפגש מאוחר יותר לדייט. זה לא אומר שהחתונה תהיה באופק, אבל זה אומר שיש סיכוי.

זו בדיוק המטרה של ספיד דייט. לאפשר לכם היכרות ראשונית עם בן אדם חדש – כזו שאחריה תדעו אם יש מקום להשקיע דייט שלם.

וזה בדיוק מה שספיד דייט נותן – רושם ראשוני של כמה דקות. כמו שמחקרים מראים, וכמו שבוודאי כבר התנסתם בחייכם – הדקות המעטות האלו שוות המון.

 

איך נראה ערב ספיד דייט

כשתגיעו לערב ספיד דייט, תמצאו בו לרוב בין 8 ל-12 משתתפים מכל מינים, בגילאים דומים לשלכם וגם לרוב בתחומי עניין ואזור מגורים קרובי. כך שכולם (או לפחות רובם) יהיו בני זוג פוטנציאליים עבורכם.

לאחר כמה דקות של פתיחה והסברים, תתיישבו זוגות זוגות לדייט קצרצרים. לרוב המקום יהיה בית קפה או בר (מחוץ לשעות הפעילות שלהם) כך שהוא למעשה יזכיר וידמה עבורכם דייט "אמיתי".

אורך הדייט הקצר (כלומר, הספיד-דייט) משתנה מאירוע לאירוע, אך לרוב ינוע בין 5 ל-10 דקות. במהלך תוכלו לדבר, להכיר מעט, ובעיקר לראות אם יש ביניכים משיכה, הרמוניה, תחומי עניין משותפים וכו'.

לאחר תום זמן הדייט, תקבלו הנחיות לגבי המשתתף הבא אותו תפגשו, וכך הלאה. במהלך הערב, לרוב תפגשו עם כלל המשתתפים בני המין השני. כלומר תפגשו בין 8 ל-12 בני זוג אפשריים.

בסוף הערב (ולעיתים גם במהלכו) תצטרכו להחליט לגבי המשתתפים שאותם אהבתם ותרצו להיפגש עמם פעם נוספת לדייט מלא. אם תימצא התאמה הדדית, מארגני האירוע יעבירו ביניכם פרטי התקשרות, ואף יסייעו לכם לקבוע פגישה נוספת.

 

חבל לבזבז בליינד דייט שלם

אופנת הבליינד דייטים נפוצה היום יותר מתמיד. לעיתים קרובות יציעו (או "יסדרו") לכם דייט עם גבר או אישה שמעולם לא פגשתם.

במקרה כזה, עליכם להקדיש ערב שלם לפגישה, שייתכן (כפי שראינו מקודם) כבר תוך 5 דקות תבינו ש"זה לא זה". לא חבל?

ערב ספיד דייט הוא בדיוק אלטרנטיבה לבליינד דייטים שכאלו – תוכלו להכיר לכמה דקות ולבחור רק את בני הזוג שמתאימים לכם.

 

עולם לחוץ ומנוכר

אנחנו חיים היום בעולם לחוץ למדי, שבו אנחנו מקדישים זמן רב ללימודים ועבודה. מעבר לכך, כשאתם מתגוררים בעיר, קשה מאוד להכיר אנשים חדשים.

לכאורה, כה רבים הם האנשים סביבכם, ומנגד כה קשים ליצור היכרויות. ערב ספיד דייט נותן לכם פיתרון לכך, ומאפשר לכם לפגוש כמות רבה של אנשים חדשים תוך ערב קצרצר.

אם זה נשמע לכם מתאים, אתם מוזמנים לשמוע עוד ואף להירשם לערב ספיד דייט.


אודות מחבר המאמר

יואב ליסו הינו כותב תוכן בתחום הזוגיות, אורח החיים הבריא והבילויים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.