אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרד עורכי דין לטיפול במקרים של תאונות דרכים

 

ישנם מספר רב של משרדי עורכי דין בתחום כאשר רבים מהם בתחומי העיר תל אביב. עורך דין בתל אביב יהיה קרוב לודאי עורך דין מנוסה מאוד בתחום של תאונות דרכים ורשלנות רפואית. עו"ד תאונות דרכים בתל אביב מטפל בדרך כלל בעשרות רבות של תביעות. לכן יש לו ניסיון רב בסוגים שונים של תאונות דרכים שהיו מעורבים בהם לקוחות רבים שלו. לכן, מי שנזקק לשירותיו של עורך דין בתל אביב העוסק בתאונות דרכים צריך לבחור באחד כזה שיש לו את היכולת והידע לייצג אותו בצורה הולמת ויעילה. בדרך זו הוא יבטיח שני דברים - פסיקה טובה לטובתו וגם אפשרות שרישיון הנהיגה שלו לא יילקח ממנו לתקופה ארוכה.

 

עו"ד תאונות דרכים

תאונות דרכים קורות כל העת. הן קורות בכמות רבה מאוד. בגלל כמות כלי הרכב בכבישים. העומס והתשתיות הלקויות לעיתים. וגם כי לפעמים הנהג לא נזהר מספיק ונוהג לא בדיוק לפי חוקי התנועה. לעיתים התאונות הן לא באשמת הנהג או הנוסע הנפגע, אלא באשמת הנהג שנמצא לידו בכביש. לעיתים נוסעים נפגעים בכלי רכב שנהוגים על ידי אחרים. המקרים של תאונות דרכים הם לעיתים מורכבים קשים וכרוכים בפגיעה בבני אדם. פגיעה קלה או קשה וחמורה. עו"ד תאונות דרכים הוא עורך דין שיודע ויכול לייצג לקוח בנסיבות אלו.

תאונות דרכים – סוגים שונים

תאונות דרכים מוגדרות בתאונות בהם נפגע אדם מכלי תעבורה. זה יכול להיות הולך רגל שנפגע מאופניים ויכול להיות גם נוסע שנדרס על ידי רכבת. התחום הוא מורכב. חוקי התעבורה הם מסועפים ומרובים. וצריך לדעת להתמצא בכל התחום הסבוך הזה. עו"ד תאונות דרכים יודע לתמרן בין כל הגופים המעורבים בטיפול בבעיות תאונות דרכים. המשטרה, בוחני התנועה והתובעים מטעמה וגם עם בתי המשפט לתעבורה . לעיתים יש מצבים מורכבים כמו תאונות דרכים שמעורבים בהם אמבולנסים בעת שמועברים בהם פצועים. במקרה ונגרם נזק נוסף לפצוע הרי שאפשר שהנזק הוא גם בגדר של רשלנות רפואית ואז הטיפול בנושא יכול להיכנס לקטגוריה הזאת. עו"ד תאונות דרכים יודע להשיג עבור לקוחו את הפסיקות הנוחות ביותר מבחינתו של השופטים. להגיע לעסקאות טיעון עם התובע המשטרתי, כלומר- להודות בעבירה קלה יחסית ולהיות פטור מהכבדה יותר. תוצאות טובות כאלו יודע להשיג רק עו"ד תאונות דרכים מנוסה ובקיא בתחום.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.