אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולות - גלגל ההצלה של הקיץ

הקיץ מגיע ויחד עמו חום השמש הבלתי נסבל שהופך את המרפסת שלנו לשטח בלתי שמיש לחלוטין, כמו גם את הגינה, כי מי רוצה לשבת בחוץ כשהשמש קופחת על ראשו ומייבשת את נשמתו... לכן פרגולות הן גלגל ההצלה של הקיץ. 

קופאים מקור באמצע הקיץ

לפני שנתיים ישבתי בבית חברתי רונית ביום קיץ חם שטוף שמש, המזגן הקפיא לנו את הנשמה ולא היה לאן לברוח, כי מרפסת הבית הייתה חשופה לחלוטין לרחמי כדור האש השמימי. כך ישבנו לנו עטופות בסוודרים עד שגמלה החלטה בליבי, "רונית," קדימה, הולכים לקנות פרגולה!" קראתי, והשלתי מעלי את הסוודר בנחרצות. רונית הביטה בי ואמרה " את חושבת שיש לי כסף לזה? וחוץ מזה, פרגולות זה לגינה לא?

פרגולות – פריט עיצובי

הושבתי את חברתי מול המחשב והדפסתי את המילים "פרגולות למרפסת" והיא כמעט התעלפה כשהופיעו לעינינו עשרות תמונות של פרגולות עץ בצבעים מגוונים, המורכבות על מרפסות בגדלים שונים. פרגולות יפות להפליא שהוסיפו נדבך עצובי גם למרפסות הכי פשוטות וישנות. רונית הייתה מוקסמת משלל האפשרויות: פרגולות עם גג עץ, פרגולות עם גג רעפים – ממש עוד חדר בבית. למותר לציין שהיא ישר הרימה טלפון לאחת החברות ולמחרת כבר היו שם פועלים שהרכיבו אחת מהפרגולות הללו במרפסת שלה ומאז כבר לא קפאנו מקור במזגן ובמקום זאת ישבנו על הבלקון והתענגנו על אבטיח עסיסי.

פרגולות גינה  

חלפו שנתיים וחברתי ובעלה עברו לבית פרטי ביישוב מקסים בשרון. יום אחד קיבלתי ממנה טלפון מייבב שיש לה גינה מקסימה אבל חם שם מידי והיא לא יכולה לארח או סתם לבלות שם עם בעלה והילדים והיא לא יודעת למה הם בכלל עברו לבית... נסעתי עליה ומיד התיישבנו ליד המחשב לחפש... פרגולות! מבחר הפרגולות היה עצום, שוב הלמו בנו הצבעים והעיצובים והגדלים; פרגולות עגולות או מרובעות, פרגולות מחוברות לבית וכאלה המופרדות  ממנו לחלוטין... ואף יותר מכך, גילנו פרגולות שאפשר לכסות את הגג שלהן והן אטומות לגשם, כך שגם בימים גשומים אפשר להתכרבל בחוץ ולצפות בטיפות הגשם המשקות את הגינה. למותר לציין שרונית מאושרת מעין כמוה מהמבנה המקסים שהוסיף גם לערך הבית הפרטי שלה


אודות מחבר המאמר

למעוניינים במידע נוסף, אנא פנו לאתר סוככים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.