אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב לוגו – מה צריך לדעת?

 

בעבר בשביל למתג עסק כראוי, היה נחוץ מוצר טוב ויכולת מכירה מתאימה. כיום, בעולם בו התקשורת החזותית נעה במהירות מסחררת, ומבט קצר של מאית השנייה מספיק לאדם בשביל להחליט אם הוא מעוניין במוצר או בשירות של עסק, מה שיקבע אם ישאיר האדם את מבטוח או ימשיך הלאה, יהיה הצורה החזותית בה תנסו למכור.

הלוגו, יקבע את הזהות החזותית של בית העסק שלכם בראשו של הלקוח. הלוגו צריך לשקף מרכיבים שונים של העסק ועליו לשדר את מה שאתם חושבים שהעסק משדר ושום דבר אחר מלבד זה. מה שתמכרו ללקוח, זה מה שהוא יקנה.

ניתן להגיד כי הגעה ללוגו מוצלח, סמל מסחרי שישדר את מהות העסק כמו שצריך, דרושה עבודה לא מעטה של הכנה מוקדמת ומקיפה, וביצוע מקצועי  וייסודי.

בשביל להגיע לעיצוב לוגו אליו אתם שואפים, דרושה הבנה של העסק שלכם ושל הקהל אליו אתם מכוונים.

תהליך המחקר הזה הוא תהליך בו תצטרכו לבדוק מספר גורמים שישפיעו על איך יראה הלוגו שלכם ובאיזה סגנון יש לבחור לעיצוב לוגו מוצלח ומתאים.

תצטרכו להבין מה העסק שלכם מנסה למכור ומכך להוציא את מה שאתם רוצים לשדר בלוגו.

מי הקהל אליו פונה העסק ומה הדרך הכי טובה למשוך אותו. האם זה לוגו שיציע על חיסכון במחיר? או אולי לוגו שישדר יוקרה ואקסקלוסיביות? כך או כך, לוגו אשר לא ישדר משהו מוטעה ימשוך לקוחות אשר לא יבצעו רכישה בסופו של דבר, וביחס ישיר – לוגו טוב יביא לקוחות מתאימים עם טעם ראשוני טוב, ורצון להמשיך ולבצע עסקים אתכם.

חשוב לקחת בחשבון בלוגו את מכלול המרכיבים שלו שיוצרים אותו כסמל ומייחדים אותו אל מול סמלים מסחריים אחרים. בין אם זה סמל טיפוגרפי של שם החברה או ראשי התיבות שלה, איור של מוצר אותו החברה משווקת או סתם סמל מופשט שמשדר את מהות החברה. כל אחד מאלה הוא בעל מאפיינים ברורים שמשחק בהם יוצר בכל פעם לוגו אחר, כאשר רק תוצאה אחת תתאים הכי טוב לעסק שלכם. הסתכלו על הצבעים – חשבו אילו רגשות הם מעוררים והאם הם מתאימים למה שאתם מנסים להשיג. מהי הצורה הגיאומטרית של הלוגו? האם כל הקווים והחידודים אגרסיביים מידי? או שמע אתם צריכים דברים מעוגלים שמשדרים רוגע ושקילות. 

עיצוב לוגו על ידי מעצב מקצועי היא לרוב האפשרות המועדפת על מרבית העסקים אשר זקוקים לביצוע של עיצוב לוגו. מעצב מקצועי הוא אדם בעל הכשרה מקצועית, יכולת מוכחת, כישרון וניסיון שניתן להציג, בכל הנושא של עיצוב לוגו ולכן יציג תוצאה טובה. בניגוד גם למה שניתן לחשוב, פנייה אל אפשרות של עיצוב לוגו על ידי מעצב מקצועי איננה יקרה כמו שאומרים, ולא רק גופים גדולים עתירי תקציבים פונים למעצבי לוגו מקצועיים. 

 


אודות מחבר המאמר

http://todesignit.com/site/ אתר לרכישת לוגו בהתאמה אישית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.