אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואות לשכירים – כי המהירות כן קובעת.

 

להיות שכיר במדינת ישראל איננו מהדברים הקלים שישנם. אחת הסיבות לכך הינה חוסר היכולת להגיב ולהתאים את ההכנסה החודשית ליוקר המחיה ולעליות המחירים החדות שפקדו את העולם בכלל ואת ישראל בפרט בשנים האחרונות. לשם כך, ניתן להיעזר בהלוואות לשכירים, אשר עשויות לסייע גם לכם לעבור את התקופה הקשה הזאת בשלום. כשכיר, אתה יכול לקחת הלוואה בכל בנק, או חברת הלוואות, בהתאם לבירוקרטיה הפנימית של אותו גוף. לפני לקיחת ההלוואה עליכם להתעניין בתנאים שמציעה חברת ההלוואות, ולערוך השוואה בין חברות שונות על מנת לבחור במדיניות ההלוואה המשתלמת והטובה ביותר.

 

הלוואות לשכירים וגופים כלכליים:

עליות המחירים החדות שאפיינו את כל תחומי החיים בשנים האחרונות שחקו מאד את כוח הקנייה המצומצם בלאו הכי של המשכורות המשולמות לשכירים בתחומי העיסוק השונים. בצר להם, פונים השכירים הללו לגופים כלכליים שונים – בדרך כלל הבנק שבו מתנהל החשבון שלהם. גופים כלכליים שונים מבטיחים הלוואות לשכירים בתנאים נוחים, אבל בפועל ההלוואה לא מתקיימת. ראשית, מתחשב הבנק בערבויות שיכול הלווה להעמיד, ולא תמיד ישנן כאלה. שנית, מתחשב הבנק במצב הכללי של הלווה מבחינת ניצול האשראי שלו, ואם יש חש לחריגה, בדרך כלל יימנע הבנק מלאשר הלוואה. לכן, עליכם לבדוק את מצב חשבונכם וערבויותיכם הכלכליות בטרם בקשת ההלוואה.

 

בעיה נוספת בחלק מהגופים הכלכליים הינה האיטיות היחסית שבה מאושרות ההלוואות. לעיתים מזומנות אנשים מבקשים הלוואות לשכירים לסגירת עניין דחוף, והאיטיות היחסית עלולה להפוך את ההלוואה לבלתי רלוונטית. בחברות מסויימות, או בנקים מסויימים מאשרים הלוואת אקספרס, גם הלוואות לשכירים וגם הלוואות לעצמאיים ובעלי עסקים. הלוואות אקספרס פירושן הלוואות המאושרות במהירות, על מנת לענות על הצרכים של מבקשי ההלוואה באופן מיידי.

 

מתי כדאי לקחת הלוואת אקספרס לשכירים?

הלוואות אקספרס כדאי לקחת, כאשר ברור כי המצב הבעייתי מבחינה כלכלית הינו מצב זמני. למשל – ביצוע שיפוצים בבית, שההוצאה עליהם גדלה. הלוואות לשכירים יכולות לפתור בעיות כאלה בקלות ובתום פעולות השיפוצים, יוכל השכיר להחזיר את ההתחייבויות שלו בתשלומים נוחים.

 


אודות מחבר המאמר

http://www.memagnetos.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.